Help! Ik heb Outlook 2003 en een IMAP-account. Ik heb al ingesteld dat hij alle berichten (dus niet alleen de headers) lokaal bij sends/receives moet downloaden...Dat is gelukt, want als ik de mappen exporteer levert dat een groot bestand op van 10 Mb.
Nu wil het dat op de IMAP-server allemaal oude mails van 2004 staan (en dus ook op mijn computer). Nu wil ik het volgende:
(a) Outlook 2003 alle mails van de IMAP-server downloaden.
(b) Alle mails ouder dan 2005 moeten van de server verwijderd worden.
(c) Alle mails ouder dan 2005 moeten lokaal naar een archive verplaatst worden.
Nou dacht ik stap b en c (want a is gelukt) te kunnen doen d.m.v. de 'archive' functie van Outlook 2003. Alleen werkt dat dus niet! Ik kreeg een lege archive folder en de oude mails (ik heb geselecteerd alles archiveren ouder dan 1-1-2005) blijven ook gewoon in inbox staan.
Ik heb het als volgt gedaan:
- De IMAP-servernaam aangeklikt, en toen op de inbox geklikt
- File -> Archive
- Inbox (&older than 1-1-2005)
- Ok.
En dan zie je rechtsonderin in de status, 3 seconden lang, archiveren, en een komt een folder 'archive' bij, maar die is leeg, en de mails staan ook nog steeds op de server en lokaal in de inbox onder imap.
Wat doe ik fout?
Nu wil het dat op de IMAP-server allemaal oude mails van 2004 staan (en dus ook op mijn computer). Nu wil ik het volgende:
(a) Outlook 2003 alle mails van de IMAP-server downloaden.
(b) Alle mails ouder dan 2005 moeten van de server verwijderd worden.
(c) Alle mails ouder dan 2005 moeten lokaal naar een archive verplaatst worden.
Nou dacht ik stap b en c (want a is gelukt) te kunnen doen d.m.v. de 'archive' functie van Outlook 2003. Alleen werkt dat dus niet! Ik kreeg een lege archive folder en de oude mails (ik heb geselecteerd alles archiveren ouder dan 1-1-2005) blijven ook gewoon in inbox staan.
Ik heb het als volgt gedaan:
- De IMAP-servernaam aangeklikt, en toen op de inbox geklikt
- File -> Archive
- Inbox (&older than 1-1-2005)
- Ok.
En dan zie je rechtsonderin in de status, 3 seconden lang, archiveren, en een komt een folder 'archive' bij, maar die is leeg, en de mails staan ook nog steeds op de server en lokaal in de inbox onder imap.
Wat doe ik fout?