[CISCO] Soho77H setupproblemen

Pagina: 1
Acties:

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12-2025
Na wat rondgesnuffeld te hebben op het web en de search hier door te hebben geploegd, heb ik nog een probleempje waar ik geen oplossing voor kan vinden.

Ik heb een SOHO 77H, over uit een project, die ik aan wil sluiten op mijn demon verbinding. De NVram was gedelete. Ik heb de router inmiddels weer zover dat er een ip inzit. DHCP staat nog niet aan en de modemsettings zijn ook nog niet ingesteld. Deze twee dingen wil ik via de webinterface (CRW) doen omdat ik niet zoveel ervaring met CLI heb.

Nu blijft mijn CRW steeds hangen. Ik kwam in een ander topic al tegen dat het niet werkt met de SUN java applet. Ik de MS java geinstalleerd, maar die pakt ie niet Ik krijg bij het installeren een errormessage. Zo een waar er alleen maar een rood rondje met wit kruis door staat en verder niets :? . Nu vraag ik me af of MS java applet wel werkt met XP prof SP2? En zo ja, kan iemand mij op weg helpen!

Een andere vraag is of iemand mij een site kan wijzen waar ik meer kan leren over het gebruik van de CLI, aangezien daar veel meer mee kan dan de CRW. Ik zou graag meer leren zodat ik deze onnozele vragen niet hoef te stellen 8)7

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:21
Sun Java heb je dus niet nodig om het werkend te krijgen. Je hebt Microsoft Virtual Machine nodig, zoals hier staat beschreven: http://www.broadbandreports.com/faq/9457

• The_Bash
Die installatieproblemen heb ik met Microsoft Java Virtual Machine. Ik krijg de één of andere onduidelijk foutmelding zonder toelichting. (Alleen het overbekende rode rondje met het witte kruis) Ik heb SUN java eraf gekieperd, maar hij blijft nog steeds hangen.

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-04 14:59
Probeer de installatie van deze site eens:

http://home.wanadoo.nl/jheroen/VM/downloads.htm

Bij mij werkt CRWS wel na installatie van de VM.

• The_Bash
Glorie! Ik had al een aantal verschillende downloads geprobeerd. Heb toen de Microsoft JVM remover gedownload en ben vanaf de link van Sanchezz met build 3805 begonnen. Nu pakt ie 'm wel. Ik was na een avond en nacht ploeteren een beetje moedeloos geworden. Nu kan ik weer lekker verder puzzelen. Tnx _/-\o_