[ics] verbinding verbreken vanop clients

Pagina: 1
Acties:

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb al verschillende topics gezien met deze vraag, maar nog geen echt antwoord gevonden.
Ik wil dus vanop de clients de 'modem'-verbinding kunnen uitschakelen. Heb een tooltje gevonden via de search (twiga), maar hier moet zowel de server als de client toestemming geven tot het verbreken van de verbinding.

Iemand nog ideeen ? (timeout werkt ook niet) En volgens deze website : http://www.practicallynet...p_ics/internetgateway.htm zou ik de internetgateway kunnen gebruiken om te disconnecten, maar ik zie in mn netwerkomgeving geen internetgateway ?

• Yezz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 23:28
Mocht je toch met andere software willen werken dan alleen XP?? Ik weet dat in winroute pro deze functie zit...

• Blizard
  • Niet online
Als er geen andere mogelijkheden zijn dan probeer ik winroute !
Maar er moeten toch andere (kleinere) oplossingen voor dit 'probleem' te vinden zijn ?

Verwijderd

Je kan in ICS aangeven dat de verbinding vanaf de client beheerd wordt (is gewoon een vinkje)

je krijgt dan op je clients bij netwerken een adapter erbij waarmee je de settings van ICS kan beheren. Volgens mij kan je hierin ook de verbinding uitschakelen.

• Blizard
  • Niet online
Ik heb dat vinkje aangevinkt, maar op de clients zie ik weinig mogelijkheden om de connectie te verbreken met het internet ?