Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Psu-cover

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil misschien een psu-cover kopen, omdat het toch best leuk is. Maar je garantie verloopt dan als je de voeding open doet. Maar stel dat als je je psu-cover hebt geinstalleerd en een week ofzo daarna gaat je voeding kapot. En je doet gewoon de normale kap van de voeding erop, en brengt het dan terug voor reperatie ofzo. Zouden ze dan kunnen merken dat mijn voeding open is gemaakt?
En zijn er ook nadelen aan psu-covers, van de veiligheid enzo van de stroom ofzo:p?
Mvg,Rufus

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Kijk maar eens goed naar je voeding, er zitten altijd stickers op de schroeven.
Je krijgt de kap er dus niet af zonder die zegels te verbreken ;)

301SQN

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is dat ik met mijn vingers over de stickers ging, en nergens voelde ik enige schroef ofzo. En overal op de voeding waar schroeven zijn, zitten daarnaast de stickers. Dus niet erop. En de grote sticker zit gewoon op de kap, en die is niet opgeplakt aan andere kanten:

Afbeeldingslocatie: http://www.accelenation.com/graphics/content/tom.zalman.67.jpg
Hier zie ik dus dat er nergens sticker resten zijn

Afbeeldingslocatie: http://www.endpcnoise.com/e/images/items/Zalman400PSU.jpg

Kijk , de sticker zit gewoon op de kap zal maar zeggen, en nergens meer opgeplakt, ook niet aan de onderkant.

Verwijderd

Niet op de naden een "warranty void if seal broken" stickertje? Of een of ander zegeltje aan de binnenkant?

Verwijderd

Als er geen stickers over 2 kappen is geplakt die de zaak zou verzegelen, is er geen probleem hé.
Je moet ook zorgen dat je de schroeven niet beschadigd.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:23:
Niet op de naden een "warranty void if seal broken" stickertje? Of een of ander zegeltje aan de binnenkant?
Nope, maar aan de binnenkant, tjah. Ik heb reviews gelezen en daar maken ze bijna allemaal de voeding open, en nergens zie ik stickers ofzo.

Verwijderd

Dat zijn review edities, denk je niet dat een fabrikant die een product op stuurt naar een reviewer, ter review, niet de beste, mooiste uitkiest? Intel stuurt vaak zat Engineering Samples naar reviewers, met losse multiplier, en een praktisch perfecte core. Reviewer zegt geheid dat het ding overclockt als de neten.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
90% van de review samples heeft idd geen labels of heeft niks te maken met garantie. Eigenlijk alle customer-PSUs (dus die JIJ in de winkel koopt) hebben een Void Warranty label of iets dergelijks...

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

De zalman die hij heeft heeft geen label
* _ferry_ heeft 2 zalman PSU's. De 300 en 400 watt, beide zonder warranty-label.

Enige wat uit kan maken is het feit dat een kunstof kap geen afscherming bied tegen EMI.

Verwijderd

Topicstarter
_ferry_ schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:48:
De zalman die hij heeft heeft geen label
* _ferry_ heeft 2 zalman PSU's. De 300 en 400 watt, beide zonder warranty-label.

Enige wat uit kan maken is het feit dat een kunstof kap geen afscherming bied tegen EMI.
Wat zijn EMI's?

Verwijderd

Elektro Magnetische Interferenties. Een soort van storingen die optreed bij voedingen om het zo maar te zeggen.

Verwijderd

Zorg ook dat de lak een beetje op de schroeven blijft zitten ;)

En zijn we Hier niet slim genoeg of op TZF niet?
http://forum.tweakzone.nl/topic/44736

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 18:15 ]

Pagina: 1