Toon posts:

FInal Tear 2 website

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn Final Tear 2 website..zoals sommige tweakers nog weten heb ik een tijdje geleden een rpg game gemaakt genaamd Final Tear 2 (Toen als Spikey_cloud). Had daar ook een mooie website voor gemaakt waar men het spel kon downloaden.

Nu is het probleem dat de gene die de website voor hij had gehost ermee is gekapt en zijn server heeft verkocht. En ik nu met andere worden zonder host zit. Ik heb al geprobeerd om via free web aanbieders het te proberen maar dit was niet echt geweldig.

Aangezien er binnenkort een extended versie aankomt van Final Tear 2 wou ik vragen of er geen tweaker is die een server heeft waar ik de site op kan hosten. Ik heb ogv + - 100 MB webspace nodig (voor de site en de download files) bvd dank.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 12:17 ]

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

Volgens mij is dit niet echt de juiste plaats voor zulke dingen, het is niet gratis.nl hier.
Maar voor hetgene jij nodig hebt betaal ik atm 60€ per jaar, wat volgens mij redelijk goedkoop is.
Je moet natuurlijk zelf weten of je ervoor wil betalen of niet, maar met enige advertising haal je misschien wel een deel van het bedrag terug.

Verwijderd

Topicstarter
Denhomer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:23:
Volgens mij is dit niet echt de juiste plaats voor zulke dingen, het is niet gratis.nl hier.
Maar voor hetgene jij nodig hebt betaal ik atm 60€ per jaar, wat volgens mij redelijk goedkoop is.
Je moet natuurlijk zelf weten of je ervoor wil betalen of niet, maar met enige advertising haal je misschien wel een deel van het bedrag terug.
Ja kijk het probleem is dat ik zelf geen geld voor me spel kan vragen. Als ik wat met me spel zou verdienen dan had ik geen probleem om voor me host te betalen maar aangezien dit niet is doe ik dit liever niet.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 16:17
100mb is niks, dat kan je zo van mij krijgen zegmaar. Waar het om gaat is het dataverkeer. Stel je heb 200 downloads (wat niet veel is), en iedere download is 100mb, dan zit je op 200*100 = 20.000 mb. Wat neerkomt op ongeveer 19,5 GB dataverkeer. En juist dat dataverkeer is in Nederland vrij prijzig. In Amerika is dat wat goedkoper :).

Verwijderd

Topicstarter
Icey schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:49:
100mb is niks, dat kan je zo van mij krijgen zegmaar. Waar het om gaat is het dataverkeer. Stel je heb 200 downloads (wat niet veel is), en iedere download is 100mb, dan zit je op 200*100 = 20.000 mb. Wat neerkomt op ongeveer 19,5 GB dataverkeer. En juist dat dataverkeer is in Nederland vrij prijzig. In Amerika is dat wat goedkoper :).
Ja de download is maar rond de 20/30 mb heb nu al besloten dat ik de site alleen specificeer voor Final Tear 2 (heb dus maar rond de 40/50 mb nodig. Van de hoeveelheid downloads heb ik eerlijk gezegd geen idee van, ik heb nooit gevraagd aan die gene die me site gehost had (was een amerikaan btw) hoeveel er gedownload is. Ik denk dat het spel op maandelijkse basis geen 200 downloads haalt. Toen een anderhalf jaar geleden het spel was uit was had ik 4 tot 5 downloads per dag (soms ook dagen helenmaal geen downloads). Ik denk dat dat nu wat minder zou zijn. Aangezien me spel al een tijdje uit is. Echt de hardcore fans die het spel al een keer uithebben gespeeld zullen de nieuwe Extended versie ook no es een keer willen uitspelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 13:40 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 16:17
40/50 mb is makkelijk op te lossen, xs4all (toevallig mijn provider) bied zijn klanten 50 mb ruimte aan, met 5gb datalimiet. Ik weet niet wie jou provider is maar wellicht heb je hetzelfde?

Als je het laat hosten ben je iets van 4.50/maand kwijt (nxs, waarschijnlijk kan het nog goedkoper) met een dataverkeer van +- 10gb/maand (FUP).

Verwijderd

Topicstarter
Icey schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:45:
40/50 mb is makkelijk op te lossen, xs4all (toevallig mijn provider) bied zijn klanten 50 mb ruimte aan, met 5gb datalimiet. Ik weet niet wie jou provider is maar wellicht heb je hetzelfde?

Als je het laat hosten ben je iets van 4.50/maand kwijt (nxs, waarschijnlijk kan het nog goedkoper) met een dataverkeer van +- 10gb/maand (FUP).
Helaas heb ik geen xs4all :) Ik heb chello, en daar...tja hoe zal ik het zeggen moet je het met 10 mb doen :'(

Ik zal es wat amerikanen gaan vragen, ik zit op wat forums voor game designing met verschillende tools, mischien dat daar iemand het kan hosten. Mocht er iemand hier zijn die het eventueel wil hosten dan hoor ik dat graag natuurlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 13:53 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
|:(
Je mag je email checken. Eenmaal gebanned betekend niet meer welkom.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.