Vertrouwen is goed, controle nog beter
Dit is niet echt iets voor Spielerij, dus ik stuur dit topic naar Software Algemeen
[ Voor 29% gewijzigd door Fuelke op 10-02-2005 13:07 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik zoek dit dus ook al HEEL lang en ook al vaak naar gevraagd. Nooit antwoord op gekregen of topic werd gesloten.
Ja precies net als in de Metropolis! Je maakt een foto en in het jaar 2035 zie je er miscchien zo uit "" Als iemand dit weet doe ons allemaal een plzier
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Vandaag kwam ik toevallig tegen in dit topic: Post je solo showcasefoto's!
Uhm lezen voordat je post.....-GuRu- schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:15:
Vandaag kwam ik toevallig tegen in dit topic: Post je solo showcasefoto's!
Het gaat hier om een foto naar een toekomst beeld te maken. Niet een foto er oud uit laten zien
Let us seeVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:19:
volgens mij stond er een website die dit kon een tijdje geleden in de HK.
Misschien zoiets, maar verwacht er niet teveel van.
Dat is dus het principe maar zoals je zelf ook al aan gaf de resultaten zijn echt ondermaats naar mijn idee.Spits18 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:44:
Dank jullie wel...
Maar is er echt geen professionele software beschikbaar? (ook kost dit een vermogen bijwijze van)
Een naam van een dergelijk product is voldoende
Maar is er echt geen professionele software beschikbaar? (ook kost dit een vermogen bijwijze van)
Een naam van een dergelijk product is voldoende
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Hoorde van de week op de radio iets over een stel wetenschappers die en spiegel hadden ontwikkeld die liet zien hoe je erover vijf jaar uit zou zien. Het is dus wél mogelijk ;)!
Toch?
Je moet perse de Sun Java plugin hebben, beetje jammerSpits18 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:44:
Je verwacht kwaliteit zoals op TV? Ain't gonna happenJuan schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:00:
Of vindt je het niet erg om zelf een uurtje te sleutelen aan een foto? <-- niet dat ik er dan wel een kan, maar verwacht dus geen wonderen van "pro" versies.
Heb je daar een bron van? Ik geloof er namelijk niets van dat ze dat serieus bedoeldendaniel_ev schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:02:
Hoorde van de week op de radio iets over een stel wetenschappers die en spiegel hadden ontwikkeld die liet zien hoe je erover vijf jaar uit zou zien. Het is dus wél mogelijk ;)!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
FJK> ik denk dat het die spiegels zijn van Phillips waar gewoon een ingebouwde monitor in zit. Plaats er een cam boven die ene snapshot maakt en een snel systeem en goede software die snel een verouderd beeld renderd en laat zien in de spiegel.
Ik had het ook gehoord op het nieuws op de radio. Op nu.nl staat er wat over.F_J_K schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:24:
[...]
Heb je daar een bron van? Ik geloof er namelijk niets van dat ze dat serieus bedoelden
Tuurlijk kan ik me eige er oud uit laten zien maar is het dan echt dicht bij de werkelijkheid nee het is dan puut gevoelsmatig
die echte programmas die berkenene aan de hand van allerlei factoren je ouderdom
Pagina: 1