Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

steeds 1 of andere Yahoo pagina (http://j0r.biz)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem op een xp machine als ik mijn explorer opstart en een tijdje aan het surfen ben dan komt er een pagina van Yahoo tevoorschijn maar het is dit adres http://j0r.biz...

Ik heb Hitman Pro erover heen gejast, virussen gescand maar mocht niet baten.

Help... 8)7

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

mijn explorer
Wat is dat? IE? Maar check Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten even voor tips en zaken die je nog even als extra info kunt / moet geven :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Uh ja sorry...

Ik bedoel Internet Explorer ja maar hij komt telkens tevoorschijn maar krijg hem maar niet weg.
Er is ook geen rare software ofzo geinstalleerd alle rotzooi al weggedonderd zoals temporary internet files etc etc maar ik schiet er nog weinig mee op.

Misschien ergens in het register...?? maar ja welke key??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nogmaals: gebruik daar Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten voor. Het gaat om het kopje 'Spyware topics: Toolbars, Popups, Spam en dergelijke' ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:26:
Uh ja sorry...

Ik bedoel Internet Explorer ja maar hij komt telkens tevoorschijn maar krijg hem maar niet weg.
Er is ook geen rare software ofzo geinstalleerd alle rotzooi al weggedonderd zoals temporary internet files etc etc maar ik schiet er nog weinig mee op.

Misschien ergens in het register...?? maar ja welke key??
Even je HijackThis log posten dus :) :Y)
(Check de reply van F_J_K voor als je wilt weten over het hoe en wat van HijackThis)

[ Voor 9% gewijzigd door DeMoN op 10-02-2005 12:47 . Reden: liep te klooien met tags :P ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein