Na aanleiding van mijn vorige topic : [rml][ GA-7VRXP] USBstick heeft USB port gesloopt (brandgeur)[/rml] is mijn moederbord inmiddels stuk:P. Hij start niet meer op etc etc etc. Ik heb dus een nieuwe mobo gekocht een asus A7V880 voor 61 euro. Hierop zit SATA raid. Op me vorige moederbord had ik een raid0 configuratie in de gewone parallele raid. Ik heb nu dus SATA-RAID, en heb vandaag ff snel 2 SATA to ATA converters gekocht voor de schijven. Werkt allemaal prima! Ik wil nu alleen de data van die 2 schijven afhalen. Ik kon niet van ze booten dus heb r ff een 3e bootharddisk bijgegooid. Ik zit nu in windows, heb alle drivers etc geinstalleerd. Windows ziet nu 1 schijf, maar kan deze niet openen etc etc etc. Ik moet vervolgens dus een nieuwe array aanmaken met VIA RAID Tool (zat bij de asus drivers).
Mijn vraag... Als ik nu een nieuwe RAID0 array aanmaak, wordt alles dan herstel ? of ben ik dan alles kwijt. Zo ja/nee, hoe kan ik wel mijn data terug krijgen ?!?!?!?
Gr, Madjax
Mijn vraag... Als ik nu een nieuwe RAID0 array aanmaak, wordt alles dan herstel ? of ben ik dan alles kwijt. Zo ja/nee, hoe kan ik wel mijn data terug krijgen ?!?!?!?
Gr, Madjax