Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thermaltake Voedingen

Pagina: 1
Acties:

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:09
Ik ben plan om me een thermaltake voeding aan te schaffen. Als ik zo de laatste ontwikkelingen volg van de voedingen, vallen me 2 dingen op.
Enerzijds wordt het 1 fan van 12cm ipv 2 fans van 8cm, anderzijds beginnen veel voedingen een soort cable managment te hebben (enkel de kabels insteken die je nodig hebt)
Ik heb inderdaad een dergelijke voeding gevonden op de site van thermaltake , de W0057. Ik heb echter reeds bij verschillende (online) winkels gehoord en deze is blijkbaar niet te verkrijgen.
Dan had ik mijn zinnen gezet op de W0067, maar die kan ik ook nergens terugvinden.
Ik heb reeds een mailtje gestuurd naar de officiële importeur van Thermaltake in de BeNeLux, maar die weigert (?) blijkbaar te antwoorden.
Heeft er hier iemand een idee of dit voedingen zijn die nog in Europa moeten uitkomen, of dat die eventueel een vervangend nummer of dergelijk krijgen?
Iemand die misschien een vervangend exemplaar kan aanraden?
Ik had al gedacht aan de " Revoltec Star Serie Chromus II RPS-500V2, 500W". Perfect-Systems.nl zou die binnen 2 weken in zijn assortiment hebben.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Verwijderd

Thermaltake is gewoon moeilijk leverbaar in nederland. slechte ervaringen mee met de levertijd van thermaltake kan soms 2/3 maand duren. Als vervanger zou ik Tagan 480 Watt nemen laatst nog als 1 van de betere getest. zie: nieuws: Negentien ATX-voedingen getest

• Arator
Met die Tagan zitten we nog wel met de 8cm fans en het lijkt me wel een knoeiboel van kabels te zijn, en als ik die recentie lees, blijkt dat het een goede prijs/kwaliteit verhouding te zijn, maar ik ben eigenlijk op zoek naar kwaliteit :P

Verwijderd

@Arator

Ik heb sinds kort de Tagan 480 in mijn bezit...zeer tevreden over...

En Tagan vindt jij geen kwaliteitsvoeding?

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:10

Exigence

dnkroz

Bekijk ook eens de Antec Neopower en OCZ Modstream voedingen. Deze zou ik toch prefereren boven een Revoltec.... zeker als je kwaliteit zoekt. Bespaar in ieder geval niet :)

[ Voor 11% gewijzigd door Exigence op 10-02-2005 14:22 ]

• Arator
Die OCZ lijkt me wel wat. Zal ik eens wat meer info over zoeken. Thx voor de tip }:O

Verwijderd

OCZ en Antec hebben momenteel de beste voedingen.
Mijn persoonlijke keus gaat uit naar Antec... Ivm. ervaring, wat OCZ mist.
Maar goed, als je een Antec of OCZ voeding hebt, zit je altijd goed.

Enkele aanraders op een rijtje:
- Antec TruePower 480 Watt / TrueBlue 480 Watt
- Antec TrueControl 550 Watt
- Antec NeoPower (losse bekabeling)
- OCZ ModStream 450 / 520 Watt
- OCZ PowerStream 420 / 520 / 600 Watt

De PowerSteam van 600 Watt vind ik persoonlijk wat overdreven, ook als je naar de prijs kijkt.

Dan nog even over Thermaltake PSU's...
Ze hebben niet veel soeps, Te veel ruis op de 3.3 en 5 Volt lijnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 15:19 ]

Verwijderd

ik heb zowel een tagan (380) als een antec (550 truepower eps) voeding en de tagan is VELE malen beter afgewerkt als de antec. Kabels zijn netter, power is gesleeved, pinnen zitten stevig in de molexen en bewegen niet alle kanten op, lekker veel ansluitingen op de tagan, geen onbeschermde scherpe randen waar de kabels uit de behuizing komen bij de tagan, bij de antec wel en de kabels worden daar met een tiewrap van de randjes gehouden.

Toen ik de antec kocht was ik bang dat een tagan 480 m'n dual bak niet zou trekken, nu blijkt de tagan 380 em zelf te trekken
Pagina: 1