Op zondag 07 januari 2001 00:30 schreef rory het volgende:
ik heb een amd 750 192 intern
13.2 hd 4mb videokaart en ik heb hem op pal staan hoe kan ik nu de het beste beeld krygen.en zeker geen zw wit meer
Probeer de video looptrough eens aan te zetten en je video/tv daarachter aan te sluiten. Kan je checken of het aan de Miro hardware of aan je videosignaal ligt.
Probeer ook alle verschillende resolutie instellingen eens uit, full frames/half frames en op 1/4 PAL. Probeer hardware overlay aan of uit te schakelen. Rommel wat met de compressieverhoudig. (alhoewel ik me niet voor kan stellen dat dat enig effect heeft)
En probeer beide ingangen eens uit, de s-video en de composiet video ingang.
Ik kan me namelijk geen instellingen herinneren die bij mij enige invloed op de kleur hadden, bij mij werkte het vrijwel meteen ok. Maar misschien heb ik wel geluk gehad.
Oh, probeer het capturen ook eens met beide capture-progjes. Dus met M$ VidCap en met Miro video studio. Misschien dat dat effect heeft.
(Ik neem aan dat je al wel met de schuifbalkjes voor contrast, kleurverzadiging en svcherpte gespeeld hebt!)
Ik zal zo eens gaan kijken hoe de instellingen bij mij zijn, maar dan moet ik eerst ff opnieuw opstarten onder W98..