Ik heb een heel groot probleem. Ik had een half jaar geleden een excel document gemaakt voor een afdeling met allerlei formules en berekeningen erin. Nu moest ik dat beveiligen zodat de gebruikers niet alle formules konden bewerken en dat het binnen de kortste keren niet meer werkend was. Dus dat had ik gedaan via dat werkblad beveiliging. Alleen nu komt uiteraard het domste, omdat ik het een half jaar lang niet gebruikt heb en we nu wat aanpassingen moeten maken hebben we het wachtwoord nodig om de formules aan te passen. En je raad het al, we hebben het wachtwoord nooit opgeschreven 
Ik heb al allerlei van die "password cracker" tooltjes gebruikt alleen de tools die ik had zijn alleen voor de wachtwoorden die gevraagd worden bij het openen van zo'n beveiligd excel bestand.
Dus mijn vraag weet iemand zo'n tool voor mij om dat password te achterhalen zodat ik de formules weer kan zien??
(als het hier op GoT mag volgens mij is dit niet illegaal ofzo?!?!?!)
Ik heb al allerlei van die "password cracker" tooltjes gebruikt alleen de tools die ik had zijn alleen voor de wachtwoorden die gevraagd worden bij het openen van zo'n beveiligd excel bestand.
Dus mijn vraag weet iemand zo'n tool voor mij om dat password te achterhalen zodat ik de formules weer kan zien??
(als het hier op GoT mag volgens mij is dit niet illegaal ofzo?!?!?!)