HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
nou iig een die pre-outs heeft marantz bijvoorbeeld.
maar wat ik zel ook een keer gedaan heb is de speakeroutput verbonden met de tulp van een 2e versterker. en dat ging ook goed. het enige wat je even zeker moet weten is dat je "min"aansluiting van je speakers hetzelfde is.
maar wat ik zel ook een keer gedaan heb is de speakeroutput verbonden met de tulp van een 2e versterker. en dat ging ook goed. het enige wat je even zeker moet weten is dat je "min"aansluiting van je speakers hetzelfde is.
Ik heb zelf vier MFBs in een 4.0 opstelling staan, 2x544 voor en 2x 6544 achter. Wat je eventueel zou kunnen doen is een tweede 280 erbij zoeken, en dan nog een goedkopere preamp (bijvoorbeeld een 6551/551 of een 743 receiver voor de center) en deze dan op je DVD speler of geluidskaart aansluiten.
Ik heb nu de hele zooi gewoon aangesloten op mn laptop, 2x stereo dus. Binnenkort hoop ik een 22AH708 te hebben.
MFBs ownen inderdaad
Ik heb nu de hele zooi gewoon aangesloten op mn laptop, 2x stereo dus. Binnenkort hoop ik een 22AH708 te hebben.
MFBs ownen inderdaad
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl
Ik neem aan dat je voorversterkers gewoon lijn ingangen hebben (cd, tuner of tape ofzo). Als je de preout van een suround versterker daarop aansluit en de volume van de MFB voorversterks constant houdt, dan kun je met de surround versterker alles aansturen. Eventueel koop je een surround geluidskaart (M-audio revolution of M-audio sonica theatre (extern, USB) en sluit je de versterkers daarop aan, en regel je volume vanuit windows (volume op de versterkers dus constant houden)
Ik volg heel stil het Audio, Video & HiFi Forum, maar had nog nooit van MFB gehoord, dus ben ik gaan zoeken.
Voor de mede tweakers die nog geen idee hebben wat MFB inhoud heb ik het volgende linkje gevonden:
http://www.mfbfreaks.nl/
just my 2 cents
Voor de mede tweakers die nog geen idee hebben wat MFB inhoud heb ik het volgende linkje gevonden:
http://www.mfbfreaks.nl/
just my 2 cents
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Probleem is dat ik dus eigenlijk geen PC er voor wil hangen, dat zou ook vrij makkelijk zijn 
(Fatsoenlijke geluidskaart + jack -> tulp convertor is genoeg)
Ik wil dus een surround pre-amp hebben die gewoon simpel een uitgang heeft om front, rear en centre aan te sturen (en eventueel ook subwoofer). Voor de preamp wil ik dan een degelijke DVD-speler hebben zodat ik op mijn slaapkamer en eventueel woonkamer later een echt goeie surround heb.
Dus nee, zo'n herriePC liever niet (iig nog niet met de huidige PC kasten)
(Fatsoenlijke geluidskaart + jack -> tulp convertor is genoeg)
Ik wil dus een surround pre-amp hebben die gewoon simpel een uitgang heeft om front, rear en centre aan te sturen (en eventueel ook subwoofer). Voor de preamp wil ik dan een degelijke DVD-speler hebben zodat ik op mijn slaapkamer en eventueel woonkamer later een echt goeie surround heb.
Dus nee, zo'n herriePC liever niet (iig nog niet met de huidige PC kasten)
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Pagina: 1