hallo,
Mijn probleem is devolgende:
Ik heb telenet mono en 2 pc's: 1 desktop en 1 laptop.
soms moet ik die internet switchen tss elkaar. Maar gebruik het nooit beiden heb ook geen router ofzo. Dus als je utp kabel versteekt lukt het normaal niet omwille van het mac-adres ofzo die er nog in zit.
Dus deed ik het als volgt.
pc waar ik verbinding op had in cmd:
ipconfig /release
en dan gewoon in andere pc steken en normaal ging automatisch of wel moets ik doen
ipconfig /renew in cmd.
Het probleem nu is. Ik heb een nieuwe modem want ben nu ook overgeschakeld op telefonie via telenet.
Is het mogelijk dat door deze nieuwe modem deze manier niet meer werkt?
Zoja iemand een oplossing? (btw. ik koop liever geen router) Maar denk dat ik uiteindelijk niet anders zal kunnen.
plz help me!
Bedankt!
Mijn probleem is devolgende:
Ik heb telenet mono en 2 pc's: 1 desktop en 1 laptop.
soms moet ik die internet switchen tss elkaar. Maar gebruik het nooit beiden heb ook geen router ofzo. Dus als je utp kabel versteekt lukt het normaal niet omwille van het mac-adres ofzo die er nog in zit.
Dus deed ik het als volgt.
pc waar ik verbinding op had in cmd:
ipconfig /release
en dan gewoon in andere pc steken en normaal ging automatisch of wel moets ik doen
ipconfig /renew in cmd.
Het probleem nu is. Ik heb een nieuwe modem want ben nu ook overgeschakeld op telefonie via telenet.
Is het mogelijk dat door deze nieuwe modem deze manier niet meer werkt?
Zoja iemand een oplossing? (btw. ik koop liever geen router) Maar denk dat ik uiteindelijk niet anders zal kunnen.
plz help me!
Bedankt!