Hallo,
Ik heb een redelijk groot probleem. De laatste drie dagen valt mijn beeldscherm uit en gaat ie op "No signal"staan. Dit gaat soms gepaart met tikken in de boxen. Alleen rebootten helpt om het beeld weer terug te krijgen, alleen na 15 minuten en soms sneller doet het probleem zich weer voor. Ik heb al van alles getest, geheugen en dergelijke, Enigste wat ik nog neit gestest heb is de Voeding, cpu en Mobo. Dees heb ik niet meer op voorraad
.
Ik heb ook al een nieuwe verse Windows installatie uitgeprobeerd dit heeft geen succes gehad.
Enige ideen of advies is welkom
.
Ricardo
Ik heb een redelijk groot probleem. De laatste drie dagen valt mijn beeldscherm uit en gaat ie op "No signal"staan. Dit gaat soms gepaart met tikken in de boxen. Alleen rebootten helpt om het beeld weer terug te krijgen, alleen na 15 minuten en soms sneller doet het probleem zich weer voor. Ik heb al van alles getest, geheugen en dergelijke, Enigste wat ik nog neit gestest heb is de Voeding, cpu en Mobo. Dees heb ik niet meer op voorraad
Ik heb ook al een nieuwe verse Windows installatie uitgeprobeerd dit heeft geen succes gehad.
Enige ideen of advies is welkom
Ricardo
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 11:01 . Reden: type foutje weg gehaald(is typ[e] nou met een e of zonder ??) ]