Ik heb van de microsoft site de Windows 2003 Enterprise Evaluation Version gedownload.
de ISO op een CDtje gebrand. Dan ga ik instaleren alles verloopt vlekkeloos dan zijn de instalatie bestanden overgezet en dan moet je rebooten. Je wordt dan gevraagt al de diskettes eruit te halen en dan reboot de PC. Als ik de CD er in laat zitten om [volgens mij
] verder te instaleren geeft de PC deze error :
Couldn’t open drive multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)
NTLDR: Coultd’t open drive multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)
en als ik de pc zonder CD boot krijg ik zo'n _ teken in beeld en gebeurt er voor de rest niks
Ik heb op Google en op GOT al gezocht
maar dat bracht me ook niet verder
ik hoop dat jullie mij wel kunne helpen hiermee
Zie voor specs 4de post
en ik ben al een paar dagen aan het zoeken maar er staat niks tussen waarvan ik denk/weet dat het me kan helpe
2nd edit : ik heb hier trouwens het idee/info ed vandaan : klik
de ISO op een CDtje gebrand. Dan ga ik instaleren alles verloopt vlekkeloos dan zijn de instalatie bestanden overgezet en dan moet je rebooten. Je wordt dan gevraagt al de diskettes eruit te halen en dan reboot de PC. Als ik de CD er in laat zitten om [volgens mij
Couldn’t open drive multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)
NTLDR: Coultd’t open drive multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)
en als ik de pc zonder CD boot krijg ik zo'n _ teken in beeld en gebeurt er voor de rest niks
Ik heb op Google en op GOT al gezocht
ik hoop dat jullie mij wel kunne helpen hiermee
Zie voor specs 4de post
en ik ben al een paar dagen aan het zoeken maar er staat niks tussen waarvan ik denk/weet dat het me kan helpe
2nd edit : ik heb hier trouwens het idee/info ed vandaan : klik
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 11:07 ]