Toon posts:

[eVB] in combinatie met Pocket PC 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De traditionele eVB is niet meer bruikbaar voor een pocket pc 2003. Als oplossing boden ze eMbedded Visual Basic Runtime for Windows Mobile-based Pocket PC 2003. Deze heb ik dan ook onmiddellijk op mijn pocket pc geïnstalleerd. Maar de connectie lukt nog altijd niet.
Een andere oplossing zou zijn om NS Basic/CE 5.0 aan te schaffen of tewel eVB XLR8R. VB.Net zou ik liever niet gebruiken omwille van de aankoopprijs.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn dat de connectie met evb en pocket pc 2003 niet lukt zelfs na installatie van eMbedded Visual Basic Runtime for Windows Mobile-based Pocket PC 2003. Of zou het beter zijn mij NS Basic/CE 5.0 of eVB XLR8R aanteschaffen.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Niet direct een antwoord, maar kun je niet beter eens kijken naar het Compact .net framework?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de preciese functie dan van Compact .net framework. ik moet zeggen dat ik daar niet direct in thuis ben. Is dit ook een soort toepassing om programma's te schrijven op pocket?
Het liefst van al zou ik willen door werken met embedded visual basic om dat ik daar meer thuis ben.
En om vb.net aan te schaffen heb ik het geld niet :s

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Waarschijnlijk is #develop (spreek uit:sharpdevelop :)), een van de gratis IDE's voor het .Net framework, dan een oplossing voor je. Hiermee kun je C# en VB.Net programmeren voor het .Net framework. En dus zeer waarschijnlijk ook voor het .Net compact framework. Kijk in ieder geval maar eens naar de link ... Altijd interessant ;)

[ Voor 5% gewijzigd door OZ-Gump op 10-02-2005 10:49 ]

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
Dus hiermee zou je programma's kunnen programmeren voor de pocket. Ja dat zou mooi zijn, effen uitproberen

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met eVB XLR8R? of met NS BASIC/CE 5.0?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 12:00 ]

Pagina: 1