Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 11:03

Lorn

I have a bad feeling...

Topicstarter
Een paar dagen geleden heeft m'n vader een Mitec Mio 168 gekocht hier in Nederland. Nou blijkt er een Engelstalige versie van Microsoft's PocketPC op te staan. Opzich geen probleem daar m'n vader redelijk goed Engels kan. Voor het invoeren van text kan er op de onderste helft van het scherm een toetsenbord worden opgeroepen. Dit toetsenbord heeft een soort van T9 functionaliteit zoals op een GSM.

Het probleem is dat het toetsenbord alleen Engelse woorden voorstelt. Dat leek me een kwestie van ergens even een instelling wijzigen maar ik heb niks kunnen vinden. Mijn vraag is of het mogelijk is om de taalinstelling van het toetsenbord te wijzigen naar Nederlands? Aan een Engelse T9 heeft m'n vader helemaal niks namelijk.

• Lorn

Lorn

I have a bad feeling...

Topicstarter
Hmm... Oeps :)

Moet de volgende keer eerst even zoeken op het forum alvorens een topic te openen. My bad, sorry!

• Lorn

Lorn

I have a bad feeling...

Topicstarter
Ik heb gezocht op pocketpc-club.nl maar heb daar helaas niets kunnen vinden. Als iemand me verder zou kunnen helpen dan graag!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-11 13:24
off topic
tripple post 8)7 (tip: je hebt rechtsboven een EDIT knop)

ontopic:
Er bestaat helaas geen nederlandstalige windows voor de ppc. Zover ik weet zijn er ook geen addons die het mogelijk maken de suggesties in het NL weer te geven.
(als die er wel zijn wil ik m ook wel hebben ;) )

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:28

Sabbi

je denkt aan mij.

Ook op andere fora kan je natuurlijk beginnen in de FAQ.
http://www.pocketpc-club.nl/forum/showthread.php?t=15745

:P

• Lorn

Lorn

I have a bad feeling...

Topicstarter
Thanks, had idd niet gedacht om ook bij de PPC club even te kijken in de FAQ. Heb daar inderdaad gevonden wat ik zocht.
Pagina: 1