Een paar dagen geleden heeft m'n vader een Mitec Mio 168 gekocht hier in Nederland. Nou blijkt er een Engelstalige versie van Microsoft's PocketPC op te staan. Opzich geen probleem daar m'n vader redelijk goed Engels kan. Voor het invoeren van text kan er op de onderste helft van het scherm een toetsenbord worden opgeroepen. Dit toetsenbord heeft een soort van T9 functionaliteit zoals op een GSM.
Het probleem is dat het toetsenbord alleen Engelse woorden voorstelt. Dat leek me een kwestie van ergens even een instelling wijzigen maar ik heb niks kunnen vinden. Mijn vraag is of het mogelijk is om de taalinstelling van het toetsenbord te wijzigen naar Nederlands? Aan een Engelse T9 heeft m'n vader helemaal niks namelijk.
Het probleem is dat het toetsenbord alleen Engelse woorden voorstelt. Dat leek me een kwestie van ergens even een instelling wijzigen maar ik heb niks kunnen vinden. Mijn vraag is of het mogelijk is om de taalinstelling van het toetsenbord te wijzigen naar Nederlands? Aan een Engelse T9 heeft m'n vader helemaal niks namelijk.