[CE] HP T5300 thin client taalinstellingen problems

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 107879

Topicstarter
We hebben een probleem met de taalinstellingen van onze HP T5300. Wanneer wij inloggen op onze Windows 2003 terminal server pakt de server automatisch de instellingen over van de client.

Bij een win98/winxp werkstations gaat het altijd goed omdat je uitgebreid in kan stellen dat je voor de NL taal kiest en kiest voor de VS toetsenbord instelling. Maar schijnbaar heeft windows CE daar minder zin in en negeert deze instellingen en gooit doodleuk de taalinstelling op dezelfde als de toetsenbord instelling :( (dus wanneer je een VS international toetsenbord gebruikt pakt deze ook de engelse taal, en wanneer je deze op NL zet pakt hij ook de NL toetsenbord layout...fout dus).

Ik ben hier al heel wat mee aan het stoeien geweest maar we komen er niet meer uit, zelfs onze leverancier weet zich geen raad met dit probleem hopelijk kan iemand van jullie mij naar de gouden tip leiden. _/-\o_
De firmwares en nieuwste drivers zijn allemaal geinstalleerd...

Anoniem: 35417

Move NT > WOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107879

Topicstarter
overigens blijkt een T5700 met windows XP embedded hier geen problemen mee te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13165

Ik heb hier het zelfde probleem.

Heeft iemand hiervoor al een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:06

Lordy79

Verdrietig

Wij hebben hetzelfde probleem met de T5510.

Als we toetsenbord op VS zetten dan werkt alles goed, maar het is zo handig om 'm op NL te zetten omdat je dan met "e automatisch een ë krijgt etc.

Weet iemand misschien een oplossing of om met de VS instelling dat "e -> ë wordt?

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59602

Daar heb ik nu ook last van, tevens als het probleem dat mijn thinclient (t5700) weigerd om als een andere gebruiker in te laten loggen
Pagina: 1