Het probleem startte alsvolgt, mijn C schijf liep steeds vol en ik heb wat software verwijderd die volgens Windows XP niet gebruikt werd. Nu bleek daar dus ook de software van mijn videokaart tussen te zitten (ik weet heeel slim!)
Nu ben ik een amateur maar ik heb eerst zorgvuldig het forum bestudeerd en de volgende zaken al geprobeerd:
* ik heb gekeken bij beeldschermadapters, daar staat onbekend
* heb everest op pc gezet om daar de fabrikant te achterhalen; ik kon het niet echt duidelijk zien maar ik denk kyro (?). Ik ben naar de site gegaan en de driver gedownload. Wil die installeren dan krijg ik een melding dat het programma niet gemaakt is voor windows???? (just in case: ik heb alle veries geprobeerd, krijg dezelfde melding)
Ik heb helaas geen cd van de videokaart blijkt nu, want ik heb alle cd's die ik heb al geprobeerd...
Als iemand nog een oplossing weet, heel graag!
Moet nu gaan werken maar vanmiddag na 17.00u zit ik zeker weer achter de pc.
Alvast bedankt!!!
Nu ben ik een amateur maar ik heb eerst zorgvuldig het forum bestudeerd en de volgende zaken al geprobeerd:
* ik heb gekeken bij beeldschermadapters, daar staat onbekend
* heb everest op pc gezet om daar de fabrikant te achterhalen; ik kon het niet echt duidelijk zien maar ik denk kyro (?). Ik ben naar de site gegaan en de driver gedownload. Wil die installeren dan krijg ik een melding dat het programma niet gemaakt is voor windows???? (just in case: ik heb alle veries geprobeerd, krijg dezelfde melding)
Ik heb helaas geen cd van de videokaart blijkt nu, want ik heb alle cd's die ik heb al geprobeerd...
Als iemand nog een oplossing weet, heel graag!
Moet nu gaan werken maar vanmiddag na 17.00u zit ik zeker weer achter de pc.
Alvast bedankt!!!