"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)
Verwijderd
Bijna alle toetsenborden met gebruikerstoetsen (dus ook het goedkoopste Sweex/Target multimedia tobo). Het is nl. een kwestie van omzetten van scancodes door de driver.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 04:17 ]
ja.. maar welke drivers ondersteunen dat? 
Ik snap idd dat het makkelijk te maken is, maar de softwaremakers moeten het ook geimplementeerd hebben.. (ik ga niet zelf coden..)
en welke softwaremakers hebben dat gedaan?
Ik snap idd dat het makkelijk te maken is, maar de softwaremakers moeten het ook geimplementeerd hebben.. (ik ga niet zelf coden..)
en welke softwaremakers hebben dat gedaan?
"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)
Verwijderd
De softwaremakers implementeren dat voor tobo's met gebruikerstoetsen. Dus bij de specificaties opmerkingen als 'user configurable' of 'programeerbaar' is toch wel het meest overduidelijke antwoord. 
Voorbeeld van de Logitech site aangezien dat blijkbaar je voorkeur heeft:
Voorbeeld van iTouch driver-interface icm Logitech Deluxe Access tobo (de meest eenvoudige Logitech tobo)
Overigens zit die optie voor programmeerbare toetsen er al jarenlang in. Ik gebruik die ALT-F4 combo nl. ook, maar dan met m'n Logitech muis
Voorbeeld van de Logitech site aangezien dat blijkbaar je voorkeur heeft:
Ofwel deze hebben allemaal extra programeerbare gebruikerstoetsen.Multimediabesturing / Uitgebreid aantal functietoetsen / iTouch / Acceskeys
Eéntoetsbediening: Regel het afspelen van audio/video, roep e-mail op, activeer een webcam, start Microsoft Office-toepassingen enzovoort… of programmeer de knoppen opnieuw zodat ze alles doen wat u wilt.
[...]
x programmeerbare iTouch™-toetsen
[...]
Stel zelf toetsenbordfuncties in met iTouch™-software
Voorbeeld van iTouch driver-interface icm Logitech Deluxe Access tobo (de meest eenvoudige Logitech tobo)
Overigens zit die optie voor programmeerbare toetsen er al jarenlang in. Ik gebruik die ALT-F4 combo nl. ook, maar dan met m'n Logitech muis
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 05:00 ]