[MacOSX] update 10.3.8

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 22:57

JaWa

zie hier een icon

Topicstarter
gelezen op macosx.nl
Zojuist heeft Apple een nieuwe update voor Mac OS X uitgebracht. De update is nog niet te downloaden via Software Update onder het appletje, maar is al wel verkrijgbaar op de site van Apple.

De update is 27 Mb groot (afhankelijk van je Mac) en bevat de volgende verbeteringen:

Key updates include:
- improved OpenGL technology and updated ATI and NVIDIA graphics drivers
- improved file sharing and directory services for mixed Mac and PC networks
- improved compatibility for third party applications and devices
- previous standalone security updates

For detailed information on this Update, please visit this website: http: http://www.info.apple.com/kbnum/n300569

For detailed information on Security Updates, please visit this website: http://www.info.apple.com/kbnum/n61798
download http://wsidecar.apple.com...sa/MacOSXUpdate10.3.8.dmg

nu ook via software updater

[ Voor 12% gewijzigd door JaWa op 10-02-2005 02:23 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

om me iMac was die iets van 17mb op de PB iets van 28mb

Bevalt goed tot nu toen, had totaal geen problemen, alles is weer wat sneller, morgen de Mac minis maar even.

(me Fan van me PB staat nu wel steeds aan, hoe dat kan... misschien door iets anders maar dat horen jullie nog)
kwam denk ik omdat die in bed ligt ;) hijs nu stil :D

jow dat hij grafische sneller is merk je wel! minimaliseren gaat nu echt super snel :D was altijd al oke, maar nu :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 02:09 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 02:06:jow dat hij grafische sneller is merk je wel! minimaliseren gaat nu echt super snel :D was altijd al oke, maar nu :P
Het welbekende placebo-effect

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat ik doe is altijd de combo updater downloaden.

Heel vreemd maar het heeft bij mij, in tegenstelling tot de 'normale' update, vaak een boel problemen opgelost. Voor mij dus alleen de combo update :Y) Kleine tip :P

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:36

Maximus

There is no substitute

Ik heb hem nu via SoftwareUpdate gekregen, zal zo eens melden of er daadwerkelijk iets mist ;) Misschien dat iMovie HD nu niet meer vastloopt als je 3 dingen tegelijk doet...

Voor mijn gevoel start de powerbook sneller op, weet niet of het klopt maar zo voelt het. En wat Qorne ook zegt, het hele grafische gedeelte lijkt idd sneller te gaan, placebo of niet het is wel fijn :P

Geen extreme problemen te noemen, bij mij doet elke update het gewoon. Vreemd dat anderen soms wel problemen hebben?

[ Voor 49% gewijzigd door Maximus op 10-02-2005 09:11 ]

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:26
Eens zien of _deze_ update dan wel de problemen verhelpt die ik met 10.3.6 en .7 heb gekregen: het slome opstarten na het login scherm... Begin er nu aan te wennen, maar heb het natuurlijk liever niet..

Kan ook wel een nieuw account aanmaken en daarheen verhuizen, maar daar voel ik gewoon weinig voor. Los liever het echte probleem op...

Liege, liege, liegebeest!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Het enige wat ik nou graag eens zou willen in een update, is dat de desktop icons na een herstart op dezelfde positie staan als vóór de herstart (waar je ze dus zelf hebt geplaatst).

Tenzij iemand natuurlijk nu al een oplossing heeft zonder third-party software.

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025

FendtVario

The leader drives Vario!

Ik heb 'm nog niet geprobeerd, maar het schijnt ook dat ze de 'jumping cursor' voor portables hebben aangepakt. Dat zou wel heel prettig zijn, het gebeurt wel eens dat de cursor opeens naar een andere hoek van het scherm springt. Het is niet structureel maar wel te vaak.

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Croccifixio schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:41:
Het enige wat ik nou graag eens zou willen in een update, is dat de desktop icons na een herstart op dezelfde positie staan als vóór de herstart (waar je ze dus zelf hebt geplaatst).

Tenzij iemand natuurlijk nu al een oplossing heeft zonder third-party software.
Je kan het volgende proberen:
1. Klik éénmaal op je bureaublad
2. Ga naar menu 'Weergave > Toon weergaveopties'
3. Selecteer 'Behoud rangschikking: naam' of anders 'Op raster', welke optie je het beste bevalt.

[ Voor 5% gewijzigd door MacWolf op 10-02-2005 11:38 ]

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 11:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Mijn eerste ervaring was dat de restart belachelijk traag ging, evenals het inloggen. Maar goed, dat is misschien eenmalig :)

Voor de rest nog niet echt merkbaar verschil, maar ik vertrouw apple er maar op dat het beter is ;)

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* Zwerver schud zijn hoofd.

Mensen, we willen gewoon niet elke keer een groot topic zien als er een update is. Als je wat te melden hebt qua problemen e.d. dan kan dat, maar niet een gooi-hier-alles-maar-in-over-Mac-OS-X-update-10.3.8-topic aub.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.