Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45

Amazon.com biedt in combinatie met het bedrijf Tigerdirect een 1,5 GB audiospeler aan voor honderd dollar (ongeveer 80 euro). De audiospeler ondersteunt MP3's en WMA's.

Op de 1-inch harddrive gaat 1,5 gigabyte aan bestanden. Het LCD-scherm is 28 x 28 mm en 128 x 128 pixels. De batterij, die via USB 2.0 wordt opgeladen, gaat 13,5 uur mee.

Muziek kan onder meer gesorteerd worden op artiest, genre, playlist. De speler heeft ook een voicerecorder, meet 100 x 45 x19,5 mm en weegt 100 gram.

De Perception Digital PD-1000 staat te koop op Amazon voor $129,99, maar je kunt dertig dollar terugkrijgen als je een coupon uitprint en terugstuurt.

Afbeeldingslocatie: http://www.nu.nl/img.db?480213+s(350!x350!)

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Daar komt nog ens verzendkosten bij 15$ als ze het naar NL versturen en nog eens 30% douane + btw. Anders had ik het meteen gedaan.

Verwijderd

en een heel hoop geld als ie stuk is, terugsturen en weer importeren, en maar hopen dat je dan nog wat geregeld krijgt met een amerikaans bedrijf.

btw die coupon inleveren dat zal ook wel een tijd duren. en voor al dat gezeik kan je inmiddels 3 i-pods kopen :P

nee ff serieus, uit eht buitenland bestellen is een groot risico, ff hopen dat ie misschien in ndereland komt, maar verwacht het niet.

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Misschien een animocheck doen voor inkoopactie? Zou leuk zijn! Count me in...

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

De meeste Coupons zijn voor US citizens only...moet je ook rekening mee houden :)

En inderdaad: verzending, invoerrechten, BTW.....zeker bij grote bestellingen word je er uit gepikt....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

Mmm Amazon, misschien hebben ze met dit artikel ook dat het vanuit andere landen gestuurt kan worden, ik heb onlangs wat boeken besteld bij .co.uk en .com en die kwamen binnen twee dagen mn huis binnen gevlogen vanuit amazon.de :D maybe kan dat met deze speler ook. Duitsland is toch heel wat minder ver hehe ;)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1