Toon posts:

processor valt om de haveklap uit

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sorry als dit eigenlijk een beginnersvraag is, lieve mensen, maar ik ben hier voor het eerst en ik word een beetje stapel van m'n computer die om de haveklap uitgaat door een fatal error..

what to do?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Leg op zn minst even uit wat er exact allemaal in beeld komt en wat je allemaal al geprobeerd hebt.... Met de info die je nu geeft kunnen we natuurlijk helemaal niks.

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
what to do.. even wat systeemspecificaties posten en wat voor error is het precies? Dat is het belangrijkst! Als er een foutcode bij vermeldt wordt kun je die foutcode ook even in Google plakken en zoeken :)

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Welke hardware? Welk besturingssysteem? Wat is precies de fout? Wanneer komt hij voor?

Ik denk nu al, met deze minimale info dat het een software probleem is, maar kan nog niks zeker zeggen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

beginnersvraag
Geen probleem hoor :) Maar jouw topicstart is wel behoorlijk karig. Nergens zien we volledige PC-specificaties en nergens kunnen we eruit afleiden of je zelf ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem.

Hierdoor heb ik het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] geeneens hebt doorgenomen. En dat is niet de bedoeling ;) Neem deze alsnog door en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten.

In dit geval had je o.a. het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum moeten doornemen. Daarin staat o.a. een checklist voor een goede "Help, mijn PC doet het niet!" topic.

Tip: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] door, voordat je een topic start. Daarin staat namelijk beknopt samengevat wat je dan minimaal moet kennen danwel uitvoeren :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door BalusC op 10-02-2005 06:38 ]

Dit topic is gesloten.