Toon posts:

MSI k7t pro 2a 650@1000lukt niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de pro 2a en duron 650
werkt stabiel op 650 @ 950 1.75 v
44 graden temp

werkte ook op 60 graden stabiel op 850 (foutje met plaatsen van cooler)

Dus temp no problem.

bij opstarten geeft de computer aan dat er een foute floppy in zit en deze verwijdert dient te worden (zit geen floppy in)

ik snap er niks van.

kan het dat de floppy drive de snelheid van de proc in de weg zit?

Verwijderd

Misschien dat je floppydrivecontroller over zijn nek gaat??????

Verwijderd

Topicstarter
kan je de floppydrive controler ook aanpassen
dan en zo ja hoe????????????

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 07 januari 2001 00:07 schreef poekiemoek het volgende:
kan je de floppydrive controler ook aanpassen
dan en zo ja hoe????????????
Loshalen...
En als het dan nog niet werkt, dan moet je ook je netwerkkaarten/modems eruit halen.
Mocht het dan nog niet goed gaan of wil je hoger, haal dan alles behalve 1 reep ram, je cpu en je videokaart (niet op agpx4!!) eruit en wellicht haal je nog ietsje hoger...

En als het dan nog verder moet (die niet merkbare mhz'jes zul je er toch uit moeten persen) dan moet je je ram-geheugen en je cpu eruit halen... en je klok een uur vooruit zetten...
Dan heb je hem zelfs een UUR overclocked...

Maar was het al bij je opgekomen dat niet elke duron 650mhz gemaakt is om op 1000Mhz te draaien??
Tis tenslotte maar ruim 60% sneller en net aan 25% boven max-specs ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
agp 4x zal ik uitzetten

kijken wat er dan gebeurt (denk weinig succes) zou vast moeten lopen in windows.

Floppy drive eruit kan het proberen, maar dat is geen oplossing (waarschijnlijk gewoon vette pech) 1 ghz blijft beter klinken dan 950 mhz

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 00:24 schreef poekiemoek het volgende:
agp 4x zal ik uitzetten

kijken wat er dan gebeurt (denk weinig succes) zou vast moeten lopen in windows.

Floppy drive eruit kan het proberen, maar dat is geen oplossing (waarschijnlijk gewoon vette pech) 1 ghz blijft beter klinken dan 950 mhz
Als hij niet sneller wil dan 950 Mhz dan moet je daar vrede mee hebben. Je hebt al bijna 50% gewonnen man! Wat wil je: een stabiel werkend systeem op 950 Mhz of een onstabiel, deels afgebroken systeem op 1000????

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 00:13 schreef ACM het volgende:

[..]
Loshalen...
Floppydrivecontroller kan je niet loshalen, zit op je moederbord. Wel in BIOS uit te schakelen.......

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben gelijk je mag niet klagen voor zo 'n prestatie voor zo weinig geld.
Pagina: 1