Toon posts:

[MCE 2005] Videokaart past niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op het moment bezig met het bouwen van een home theatre pc. Kheb op het moment Windows XP MCE2005 geinstalleerd, alleen kom ik er net pas achter dat ie een 128mb videokaart nodig heeft, en de onboard videochip wordt niet ondersteund. Het probleem is alleen dat ik een mini-ATX moederbord heb (ASUS A7V400-MX) en een mini-ATX kast (AOpen H340A) heb. Er past dus niet een normale AGP-videokaart in. Stom dat het me niet opviel toen ik de kast kocht dat het een te kleine backplate had. Ik vond het fijn dat de boel eens wat compacter werd, en het kastje mooi naast mijn videorecorder zou passen. Hoe los ik dit op? zijn er ook mini-ATX video kaarten die ondersteund worden door MCE? Of net als een Hauppage PVR-USB2.0 tuner kaart die ik ga kopen een externe oplossing?

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:16

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Zoiets?
Er zijn er een hoop, zoek eens op low profile video card ofzo.

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-04 09:36
koop een radeon 9550, die is low-profile en passief, koop een 150mce lp (vanaf deze week verkrijgbaar) en je hebt geen probleem

Digital Media Junkie

Verwijderd

Topicstarter
Gaat de XFX GF MX 4000 128mb tv pci low profile werken met XPMCE2005

Waar is die low profile tv-tuner kaart te koop?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 13:56 ]

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:18

paQ

Ik heb zelf vor mijn micro ATX een Aopen FX5200 gehaald voor MCE
die werkt prima en is passief

rond de 69 EUR
Afbeeldingslocatie: http://english.aopen.com.tw/Products/images/VGA/Products/fx5200-dv128-s.jpg
in mijn micro ATX kast trouwens, zit een AGP + PCI riser.
alle sloten gaan zo 90 graden de hoek om, zodat ik toch ook 'grote'kaarten kan gebruiken.

die hauppauge kaart trouwens is wel full size.
(57,50 zie price watch diezelfde zaak verkoopt ook de remote NL voor 38 EUR)

edit:
ik wist niet dat er een 150 MCE lp was

my bad

[ Voor 19% gewijzigd door paQ op 10-02-2005 14:01 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.