[ThemaForum] Auto's?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:21
- Redelijk aantal auto-gerelateerde topics in SG
- AutoRAI
- Aankomend begin van het raceseizoen (F1, DTM, etc)

Genoeg redenen voor een auto themaforum? Of zijn er 10000 handtekeningen nodig? :+

zomaar een gedachte

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09-2020
Er zijn toch genoeg auto forums? En waarom hebben die autoforums geen computer gedeelte? omdat dat niet het hoofd doel van die forums zijn. Aan de interesse zal het niet liggen maar ik zou het niet doen omdat GoT nu eenmaal een computer forum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Uh, mannen, ik heb het hier dus over het themaforum.
Dat forum was als ik mij niet vergis, in het leven geroepen om tijdelijke 'hot items' te huisvesten.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Auto's zijn altijd een hot item hier, dus dat zou een permanent themaforum worden. Je kan wel fora aan GoT blijven toevoegen, maar op den duur heb je dan een gigantisch forum over 'alles'. Dat is niet te onderhouden, en het maakt het kiezen van een doelgroep lastig zat. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Maar het themaforum houdt op te bestaan na een bepaalde tijd.
En zoals ik al in de startpost heb vermeld is het thema auto's op dit moment net wat 'hotter' ivm de AutoRAI en het aankomende begin van het raceseizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09-2020
NitroX infinity schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:42:
Uh, mannen, ik heb het hier dus over het themaforum.
Dat forum was als ik mij niet vergis, in het leven geroepen om tijdelijke 'hot items' te huisvesten.
Maar die "hot items" zijn wel allemaal computer gerelateerd. Nou zijn er wel genoeg mensen die de combinatie Auto en Computers op de meest creative manier weten te maken, maar toch ben ik van mening dat het geen goed idee is om er een apart forum voor te maken, omdat er bij bijna elke hobby wel mensen zijn die het weten te combineren met de computer. Moet je dan voor elke hobby/interresse dan een apart forum onderdeel gaan maken?

edit:
En zoals ik al in de startpost heb vermeld is het thema auto's op dit moment net wat 'hotter' ivm de AutoRAI en het aankomende begin van het raceseizoen.
Het aantal posts dat over auto's gaat zal in deze tijd zeker stijgen maar ik heb niet echt het idee dat het "de spuigaten uitloopt"

[ Voor 23% gewijzigd door 68657469736d69 op 09-02-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

sadar schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:50:
Maar die "hot items" zijn wel allemaal computer gerelateerd.
Ik kan me anders nog wel een themaforum 'Vakantie' herinneren.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

NitroX infinity schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:46:
wanneer zou volgens jou dat thema forum dan weer weg moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Over twee maanden ongeveer. Dan is de AutoRAI al lang afgelopen en is het raceseizoen ook volop aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

NitroX infinity schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:54:
Over twee maanden ongeveer. Dan is de AutoRAI al lang afgelopen en is het raceseizoen ook volop aan de gang.
ja precies, dan is dat raceseizoen aan de gang, dus slaat zo'n forum eigenlijk de plank mis imo ;)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Eigenlijk zal zo'n autoforum er pas komen als we in SG, HK en NSTM platgespamd worden door de topics die daarover gaan, ik vermoed dat dat wel mee gaat vallen, maar mocht ik ongelijk krijgen, dan is er best ruimte voor zo'n auto-thema-forum, graag zelfs.

Maar goed, voorlopig ben ik in de veronderstelling dat we best zonder kunnen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

* Han mompelt iets over een themaforum 'p0rn'... :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Grrrrrene schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:40:
...
Maar goed, voorlopig ben ik in de veronderstelling dat we best zonder kunnen :)
Yep, en bovendien zijn er genoeg autosites en fora waar je je hart op kan halen op autogebied :)

LinkedIn
Instagram

• Han
  • Niet online

Han

Remy schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:43:
Yep, en bovendien zijn er genoeg autosites en fora waar je je hart op kan halen op autogebied :)
Dat is absoluut waar. Maar dat gold ook voor politiek, huisdieren, wk voetbal 2002, oorlog in irak, fotografie, vakantie en examens. Ik vind dat dat uitgangspunt niet echt mee moet tellen voor een onderwerp voor het thema-forum. Een beter criterium voor een thema is een actueel onderwerp die tijdelijk is. Zoals straks, ik noem een voorbeeld, de CeBit. :)
curry684 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:21:
Themafora zijn voor tijdelijke zaken waarin de interesse binnen afzienbare tijd uit zichzelf afneemt ;)
Ow ja :+

[ Voor 20% gewijzigd door Han op 10-02-2005 10:22 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Han schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:41:
* Han mompelt iets over een themaforum 'p0rn'... :P
Themafora zijn voor tijdelijke zaken waarin de interesse binnen afzienbare tijd uit zichzelf afneemt ;)

Professionele website nodig?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:36

Wokschotel

Op 6 wielen

Tja, de vraag naar een autoforum is er al zo'n enorm lange tijd... Je kan je ook afvragen wat gadgets met computers te doen hebben. In een moderne auto zit meer aan processing power dan in de gemiddelde Ipod :P

Waarom proberen we het niet gewoon, al dan niet als themaforum? Natuurlijk zijn er genoeg andere sites, maar als ik me voor ieder onderwerp moet registreren op een aparte site....

De islam kan uw vrijheid schaden

• ReallyStupidGuy
  • Laatst online: 30-09 21:48
Een themaforum over de autorai zou ik nog wel een idee vinden, maar een apart forum over auto's lijkt me niet echt iets voor GOT. Als ik nu bij de actieve topics kijk staan er al weinig hardware gerelateerde topics tussen.

Straks wordt het hier nog een soort FOK.... :'(

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• Han
  • Niet online

Han

De Autorai vind ik nog geeneens een slecht idee voor een themaforum :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 15:40

TommyGun

Stik er maar in!

ReallyStupidGuy schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:27:
Een themaforum over de autorai zou ik nog wel een idee vinden, maar een apart forum over auto's lijkt me niet echt iets voor GOT. Als ik nu bij de actieve topics kijk staan er al weinig hardware gerelateerde topics tussen.

Straks wordt het hier nog een soort FOK.... :'(
Mee eens. Moet hier geen Fok! worden :X

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

GoT heeft dacht ik als doel om de interesses van de gemiddelde tweaker aan te spreken, en ik kan me heel goed voorstellen dat auto's daar bij horen. Hoewel ik zelf niet zo veel met auto's heb, denk ik persoonlijk dat zo'n forum als proef helemaal geen slecht idee hoeft te zijn eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik zie t ook al voor me:

"Post hier foto's en specs van je car-hifi set!" en allelei technische how-to's voor auto tuning en styling :D . en daarnaast een auto kan je toch ook "OC'en"!

cool id!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elevator schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:05:
GoT heeft dacht ik als doel om de interesses van de gemiddelde tweaker aan te spreken, en ik kan me heel goed voorstellen dat auto's daar bij horen. Hoewel ik zelf niet zo veel met auto's heb, denk ik persoonlijk dat zo'n forum als proef helemaal geen slecht idee hoeft te zijn eigenlijk :)
Nou start hem dan maar snel voor de show in Geneve :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 13:16 ]

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:09

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ik zou liever zien dat alle autotopics een mooie wielklem krijgen: niet interessant,er zijn fora genoeg over en heeft imho niets met tweakers te maken.

Maar goed, gezien de modjes hierboven zal dat wel niet gebeuren.

ping 127.212.23.124

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

pjottum schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 14:34:
Ik zou liever zien dat alle autotopics een mooie wielklem krijgen: niet interessant,er zijn fora genoeg over en heeft imho niets met tweakers te maken.

Maar goed, gezien de modjes hierboven zal dat wel niet gebeuren.
Zullen we dan meteen ook Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek, Wetenschap & Levensbeschouwing, Tweakers Huiskamer, Fotografie, Dutch Power Cows en Audio, Video & HiFi Forum maar gaan sluiten?
Heeft niks met tweakers te maken en er zijn fora genoeg over :z

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

pjottum mag die mening natuurlijk hebben :)
zoals hij zelf heel correct opmerkt, kan hij verder niet die beslissing nemen, en op GoT, de mensen die die beslissing kunnen nemen, Admins en het management team doen dat ook nooit zonder wel degelijk naar gebruikerswensen te luisteren.
Wat natuurlijk niet betekent dat altijd gedaan wordt wat veel mensen graag willen zien, maar wel dat er vrijwel altijd een poging gedaan wordt ook wel degelijk in te gaan op de behoeftes van onze gebruikers.

Als je werkelijk een bepaald type topics niet uit kunt staan, moet het redelijk makkelijk gemaakt worden om deze ook op een gemakkelijke wijze te ontlopen, dat is gedaan door een goede verdeling van hoofdgroepen en subforums te maken, en door mensen aan te zetten duidelijk goede topictitels te bedenken...

Op dit moment staan de meeste serieuze autotopics in SG, en daar staan op de topiclist voor vandaag 3 topics, 2 vraagjes en een centraal topic over de autorai ..
verder staan nog wat minder serieuze, en ontspannener 'merk'-topics in de HK, het Audi-topic ...

wat dat betreft is het een zekere aanname dat mensen die werkelijk niks van auto-topics willen, hiervoor zelf de verantwoordelijkheid kunnen dragen deze topics niet op te zoeken :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
oke ff een fanatieke PTA'er van Fok!

dat is de enige reden dat ik Fok!Forum bezoek. Hier op GoT is namelijk m.i. te weinig ruimte om het over auto's te hebben. Daarbij verspreiden de autotopics zich nu heel lelijk over de HK, SG en NSTM. Ik denk dat er beste en autoforum te runnen valt hier.

en over dat "Het moet hier geen Fok! worden", als de GoTter over auto's wil lullen moet dat toch kunnen nietwaar?

Ik stel gewoon een proef voor, laat het een maand lopen. Trek daarna conclusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

het punt is natuurlijk niet of het gaat lopen of niet; sterker nog ik denk dat dat best zou lopen. Maar hetzelfde geldt misschien ook wel voor babes. En dan, what's next, een B&H forum?

Je moet je dus afvragen welke kant je opwilt met GoT: blijft het een computerforum met wat ruimte voor andere dingen (waar dus GC voor is), of gaan we steeds meer naar een forum dat werkelijk alles behandelt als er maar genoeg interesse voor is ?

Het heeft gewoon te maken met je doelgroep; in de FAQ staat geloof ik een vrij duidelijke beschrijving daarvoor. Dat dat niet automatisch zegt dat iedereen voldoet aan die doelgroepomschrijving, onderken ik meteen, maar dat betekent niet dat je dan maar meteen moet handelen naar die wensen. ' Schoenmaker blijf bij je leest' (zoveel mogelijk).

Ik ben er van overtuigd dat op een site als IMDB ook veel muziekliefhebbers zitten, maar zij richten hun site nu eenmaal op films. 'Ja maar als die bezoekers nou over muziek willen lulllen.... ' nouja you'll catch my drift.

Maar goed, tis niet dat het mij zou boeien, ik zou er overheen kijken, maar het staat nogal raar vind je niet? : WL, SG , NSTM , HK, Autoforum :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 17:21

Urk

LuNaTiC schreef op maandag 21 februari 2005 @ 04:36:
[...]
Maar goed, tis niet dat het mij zou boeien, ik zou er overheen kijken, maar het staat nogal raar vind je niet? : WL, SG , NSTM , HK, Autoforum :?
Zo beter misschien? --> WL, SG , NSTM , HK, CAR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Urk schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:31:
[...]

Zo beter misschien? --> WL, SG , NSTM , HK, CAR ;)
Wat dhr. Lunatic eerder bedoelt is dat in GC geen directe 'special interest'-forums staan, waarschijnlijk omdat dat onderdeel geen core-doelgroep van GoT is ...
De forums, SG, W&L, NSTM en HK leggen zich niet specifiek toe op een interessegebied, eerder op de wijze waarop dit besproken kan worden:
SG voor algemene discussies, of dat nu naar aanleiding van een persoonlijk voorval is, of een stellingname van de TS, of een algemeen interssegebied is, zoals bv Auto's (of medische zaken, liefde, juridische vragen e.m.)
NSTM biedt discussies nav. de actualiteit, sport- en muziekvoorkeuren. W&L biedt ruimte voor wetenschappelijke, diepgaande discussies, en de HK is dan weer voor de meer leuke zaken, ontspannen topics ...

In SG past bijvoorbeeld een discussie over het aanschaffen en onderhouden van een auto, in NSTM zou een topic passen als een opvallend nieuw model uitkomt en dat ook groot het nieuws haalt, of bijv. als de nederlandse politiek weer eens besluit meer geld te innen bij automobilsten via flitsapparaten, in W&L past een discussie over fossiele brandstoffen en eventuele alternatieven, terwijl in de HK prima een grappig filmpje zou passen over een automobilist ...

Dat is de manier waarop het momenteel gaat, een 'special interest-forum' opeens in de General Chat-groep invoegen, zou een flinke breuk zijn met hoe het nu is ingedeeld, en tot nu toe is nog niet helemaal aangegeven waarom de huidige situatie niet zou voldoen ..
Verder, een speciaal forum voor dit onderwerp zou natuurlijk betekenen dat dat weer extra gebruikers aanlokt, en aangezien dit onderwerp niet echt tot de doel-onderwerpen van GoT behoort, is het de vraag wat daarvan de meerwaarde zou zijn, waarom een onderwerp dat je nu ook al kunt discussieren op specifieke andere forums over dit onderwerp, of bv op meer 'algemene interest'-forums als Fok!, nu ook op GoT aanbieden?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1