Toon posts:

Memory card

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Bij voorbaat al mijn excuses indien ik een vraag stel die al veel eerder is beantwoord, maar ik ben hier net nieuw. Ook bij voorbaat al mijn excuses als ik een vraag stel waarop het antwoord voor de hand ligt, maar ik ben volledig nieuw m.b.t. memory cards en telefonie en redelijk a-technisch.

Hoe dan ook, het wil mij niet lukken om mijn memory card geinstalleerd te krijgen; ik heb een 64 Mb SD kaart die ik nog in een oud digitaal foto-toestelletje had zitten, maar ik krijg 'm niet geinstalleerd; als ik 'm in m'n toestel doe en deze dan aanzet, herkent 'ie 'm niet. Maar ook als ik het via menu Extra probeer, dan herkent 'ie ook geen geheugenkaart.
Doe ik nu iets helemaal verkeerd? En zo ja, hoe doe ik het dan goed??

Alvast bedankt,

Rob

Verwijderd

ook voor nieuwelingen : GOT SEARCH of anders google..
daarnaast vraag ik me af of een memory card vraag over camera's wel thuishoort in internet & telefonie.

maar staat er ook niets in de handleiding van je apparaat.. of stop je hem er wel goed in.. (dat doe ik altijd fout :o )
bij telefoons werken niet altijd alle memorycards, misschien geldt hetzelfde voor memory cards bij camera's

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:34:
Bij voorbaat al mijn excuses indien ik een vraag stel die al veel eerder is beantwoord, maar ik ben hier net nieuw. Ook bij voorbaat al mijn excuses als ik een vraag stel waarop het antwoord voor de hand ligt, maar ik ben volledig nieuw m.b.t. memory cards en telefonie en redelijk a-technisch.
Welkom op het GoT-forum! Bij het aanmaken van je account ben je akkoord gegaan met de forumregels, waaronder ook de Algemene gedragsregels (Netiquette)
Het is dus een zwak excuus om het erop te gooien dat je nieuw bent, júist als je nieuw bent zou je net de forum gedragsregels moeten hebben gelezen, waarin onder andere staat dat je hoort te beginnen met zoeken of er al eerder iemand die vraag heeft gesteld.

Lees ajb bovenstaande Netiquette door, zoek of er al eerder iemand is geweest met een vergelijkbaar probleem (en oplossing), lees de handleiding van je toestel, etc

Mocht het dan nog niet lukken, dan kun je aan de hand van de suggesties bij Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart een nieuw topic openen, maar dan wel met veel meer info dan je nu geeft.

Dit topic is gesloten.