[PHP] help met menu

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Topicstarter
(jarig!)
Hallo, ik heb een vraagje. Ik ben aan het kijken of ik een menusysteem kan implementeren in mijn eigen forumsoftware (erug alpha maar goed).

Nu heb ik een standaard url systeem dat aan de hand van de volgende url snapt dat ie alle topics uit subfora 6 moet weergeven.

http://217.187.167.59/forum/forum/index.php?listtopics=6

So far so good. Maar nu kwam mij een tijdje geleden een menusysteem onder ogen dat mij erg bevalt. Een cel krijgt een id je klikt erop en uit het niets doemt een menu op :*) .

Een werkend voorbeeld is hier te zien:

http://217.187.167.59/test.html

en de broncode is vrij opvraagbaar (gaat geen php aan vooraf).

MAAARRRR

Nu komt de aap uit de mouw, probleem is dat wanneer ik beiden samen combineer die hele vlieger niet meer opgaat :(.Ik heb gewoon de hele handel uit het voorbeeldje letterlijk gecopieerd... en nog werkt het niet

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Noork
  • Niet online
Kun je dit zelf niet even wat beter uitzoeken? Verwacht je nu van ons dat we de javascript code gaan zitten uitpluizen? Heb je uberhaupt wel de javascript files wel gedownload?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En wat werkt er precies niet? Foutmeldingen? Gek gedrag? Je beschrijft heel mooi waar je naartoe wil, maar je zegt niets over wat je gedaan hebt. Hoe moeten wij hier nou chocola van kunnen maken? :?

edit:
Zijn dat Vbulletin JS files? Zijn die niet met copyright beschermd? :?

[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 09-02-2005 22:26 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• C.44

C.44

Topicstarter
(jarig!)
ik ben hier nu al een dag of 2 mee zoet om die hele handel uitgeplozen te krijgen, de haren op m'n hoofd zijn zowat wit. En ja die 2 JS bestanden heb ik idd.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• C.44

C.44

Topicstarter
(jarig!)
-NMe- schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:24:
En wat werkt er precies niet? Foutmeldingen? Gek gedrag? Je beschrijft heel mooi waar je naartoe wil, maar je zegt niets over wat je gedaan hebt. Hoe moeten wij hier nou chocola van kunnen maken? :?
Ik heb het hele gedeelte in m'n index.php gezet de js files gewoon bij de php files in dezelfde dir gepleurt en normaliter zou je dan verwachten dat het ook werkt, maar ik krijg alleen maar javascript error ("er zijn fouten op de pagina" melding in de statusbalk) en het enigste wat er gebeurt is dat m'n hele pagina verspringt naar beneden.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Je mag die JS-files niet gebruiken, die zijn onderdeel van vBulletin 3, forumsoftware.
Zoals -NMe- al zei...

We are shaping the future

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

C.44 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:28:
Ik heb het hele gedeelte in m'n index.php gezet de js files gewoon bij de php files in dezelfde dir gepleurt en normaliter zou je dan verwachten dat het ook werkt, maar ik krijg alleen maar javascript error ("er zijn fouten op de pagina" melding in de statusbalk) en het enigste wat er gebeurt is dat m'n hele pagina verspringt naar beneden.
En dan komt het niet in je op om te dubbelklikken op dat gele uitroepteken of om de Javascript console van Firefox erbij te halen? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• C.44

C.44

Topicstarter
(jarig!)
Dat zijn idd vb 3 files jah, en die zijn idd met copyright beschermd. Ik ben verder ook niet van plan deze files te blijven gebruiken, ging mij er gewoon om dat ik ze geimplementeerd kreeg. Dan kan ik daarna van daaruit mijn eigen menu's gaan ontwerpen.

Deze JS files dienen momenteel puur als leidraad.

• C.44

C.44

Topicstarter
(jarig!)
kheb het probleem van die melding in de statusbalk al gevonden, bleek een var niet geset te worden die die js files nodig hebben, piece of cake dus

Maar goed, het hele gebeuren werkte ineens, zomaar vanuit het niets... vat er ook geen hol van maar goed. Nu maar es een JS file schrijven die dat doet wat ik wil en niet meer... vB files zitten over het algemeen vol met leuke dingen maar die over het algemeen niet meer als pure eyecandy zijn..

• Creepy
  • Laatst online: 20:11

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

C.44 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:34:
Dat zijn idd vb 3 files jah, en die zijn idd met copyright beschermd.
Ah. Scripts van een ander gebruiken die je niet eens mag gebruiken? :/
Zoiezo geld voor scripts die je niet zelf hebt gemaakt dat je support kan gaan halen bij de maker ervan. Daar doen we hier niet aan. Daarnaast, als je iets niet mag gebruiken, doe het dan ook niet....

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.