Ik heb 'm pas sinds begin deze week maar hij bevalt me vooralsnog uitstekend
Ik heb 'm via DVI aangesloten op een LCD tv en stuur het signaal als 720p uit en dat ziet er werkelijk prachtig uit, echt een heel stuk beter dan m'n vorige speler welke ik via SCART aan had gesloten. Heb nog getest met 576 output maar 720 vind ik mooier (o.a. scherper). Jij hebt een CRT, dus zul je 'm analoog moeten aansturen en over de analoge videosignalen kan ik niks zeggen want niet getest. Maar hij is wel voorzien van erg goede analoge uitgangen wat ik er van begrepen heb, alleen kun je de Faroudja scaler niet gebruiken wanneer je component (analoog) gaat gebruiken (wel progressive though).
Ik heb al diverse DVD+R's getest en hij pakt ze allemaal zonder morren
Geluidskwaliteit. Tja, het klinkt allemaal echt prachtig met CD's maar ik ben niet zo vreselijk overtuigd van DVD/CD spelers en hun invloed op het geluid, zeker niet wanneer ze, zoals in mijn geval, digitaal aangesloten zijn. Dus verwacht van mij geen oratie over prachtgeluid etc. Het geluid wat ik hoor is erg mooi maar dat komt volgens mij meer door de speakers en in iets mindere mate door de versterker. Wat me wel opviel was dat een CD welke ik al dertien jaar heb en luister me gisteren erg verbaasde (had 'm al een paar maand niet meer gedraaid); het klonk serieus beter. Maar aangezien ik onlangs ook m'n receiver vervangen heb weet ik niet wat daarvan nu precies de oorzaak is (misschien wel combinatie van DVD speler en receiver of alleen één van beide apparaten, ik durf er niks over te zeggen. Maar het klonk iig beter met deze CD).
SACD moet ik nog proberen, kan ik dus niks over zeggen.
Iig ben ik er erg blij mee. Het is kortweg een stevig en mooi ontworpen apparaat met veel aansluitingen (ook HDMI), prachtig beeld en goed geluid.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.