Ik ben nu al een halve dag aan het proberen waarschijnlijk iets simpels voor elkaar te krijgen maar het lukt me niet helaas.
Ik heb een excel map met 2 werkbladen.
Blad 1 moet klantinfomatie gaan weergeven die via een query uit SQL in blad 2 staat.
Dus heb ik een keuzelijst gemaakt met daarin de bedrijfsnamen.
Deze keuzelijst vult de hulpcel F9 in met de rijnummer van de gekozen bedrijfsnaam (bijv 3).
In de cel eronder moet de bedrijfsnaam komen te staan. Deze cel krijgt dus een formule met
verticaal zoeken. Het 2e blad met de klantgegevens heet Klanten. De 2e kolom (kolom
bevat de bedrijfsnamen.
Dus zou het er zo uit moeten zien:
=VERT.ZOEKEN(F9;Klanten;2)
Helaas geeft excel de fout #naam?
In de help van office word je niet veel wijzer en op google kan ik niet veel vergelijkends vinden.
Heeft het iets met me query te maken of is de formule fout?
Ik heb een excel map met 2 werkbladen.
Blad 1 moet klantinfomatie gaan weergeven die via een query uit SQL in blad 2 staat.
Dus heb ik een keuzelijst gemaakt met daarin de bedrijfsnamen.
Deze keuzelijst vult de hulpcel F9 in met de rijnummer van de gekozen bedrijfsnaam (bijv 3).
In de cel eronder moet de bedrijfsnaam komen te staan. Deze cel krijgt dus een formule met
verticaal zoeken. Het 2e blad met de klantgegevens heet Klanten. De 2e kolom (kolom
Dus zou het er zo uit moeten zien:
=VERT.ZOEKEN(F9;Klanten;2)
Helaas geeft excel de fout #naam?
In de help van office word je niet veel wijzer en op google kan ik niet veel vergelijkends vinden.
Heeft het iets met me query te maken of is de formule fout?