gratis hotmail en outlook gaan niet meer samen?

Pagina: 1
Acties:

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:52
op deze computer draait netjes win XP home, met een aantal accounts.
hij wordt slechts gebruikt voor email-internet-word-download.

ikzelf heb op mijn account netjes outlook express geinstalleerd en daar beheer ik 2 email adressen mee.
1x hotmail, 1x provider.

mijn broertje doet precies hetzelfde, outlook express, zijn account, alleen hotmail.

mijn moeder doet dit ook. netjes haar eigen acount, outlook express, met een hotmail adresje.

het liep allemaal prima totdat ze van de week niets meer kon ontvange/versturen.
ik via firefox naar hotmail.com en gewoon aangemeld met haar gebruikersnaam+w8woord. onderweg moest ik een rare code invoeren. (je weet wel zo'n plaatje met tekens die je dan moet overtypen "3cf5390dk39dkm3")

wat blijkt nu, mijn moeder kan dus niet meer via outlook hotmail beheren. ze heeft net als mijn broertje een gewoon 2mb gratis hotmail adres.... bij mn broertje werkt het wel, bij mn moeder niet.

ik heb gezocht op hotmail, en daar zeiden ze dat het niet meer mogelijk is om met nieuwe accounts via outlook te mailen, ivm spam etc... kortom voor outlook+hotmail moet je betalen...

is hier iets aan te doen, en waarom mag mn broertje het wel, en mn moeder het niet..?
(ikzelf heb zo'n califonia 250mb inbox >:) O-) )

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:40
Het mag geloof ik idd niet meer. Dat je moeder het niet meer mag en jij en je broertje nog wel zou wel komen omdat ze het geleidelijk aan aanpassen... maar het kan ook bij die andere 2 accounts binnenkort niet meer dus :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 13:35

jurma

simply connecting...

XanderH schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:39:
Het mag geloof ik idd niet meer. Dat je moeder het niet meer mag en jij en je broertje nog wel zou wel komen omdat ze het geleidelijk aan aanpassen... maar het kan ook bij die andere 2 accounts binnenkort niet meer dus :)
Bleh dat is dus mooi vervelend want al mijn hotmail e-mails staan in me outlook. Verder heb ik dat ook gekregen met het plaatje om de account weer te activeren.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:42
ergens hier in de search vond ik eens een programmatje die je email ophaalde en een pop server emuleerde.. dit werkte perfect, misschien dat iemand het nog weet??

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Met het accaunt van m'n broertje en zusje heb ik ook nooit in outlook gekund. Met mijn eigen accaunt altijd, die van hun zijn later aangemaakt. Daar ligt het misschien wel aan.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Verwijderd

mr postman heet dat geloof ik
Pagina: 1