Toon posts:

Kloon beeldschrem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na 10 minuten de FAQ door zocht te hebben zonder resultaat voor mijn vraag, stel ik hem hier onder.

Ik heb een ATI readon 300x SE PCI-expres video plank met 2 uitgangen.
Op deze uit gangen zitten 2 TFT schermen aangesloten.

Het klonen van de beeldschermen werkt prefect behalve als ik een DVD'tje wil afspelen.
Deze wordt, maar op 1 beeldscherm geprojecteerd.
Ongeacht de sofware die hiervoor gebruikt wordt.

Ik heb me helemaal wezenloos gezocht, maar kon niks vinden om een DVD’tje op beide beeldschermen af te spelen.

Weet hier iemand of dit wel mogelijk is met deze video kaart ?
Mocht dit niet kunnen welke video kaarten ondersteunen dit wel ?

Bij voorbaat dank,

Tumb

Verwijderd

Probeer de Theater mode eens aan te zetten op je ATI kaart, in cataclyst control center.

• tkorrel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
in de codec van de dvd moet je op een manier de overlay aan te zien passen , ik had hetzelfde probleem met div-x. Dan verscheen de film ook maar op 1 scherm.

waar je dit aan kunt passen is per codering natuurlijk anders ...

[ Voor 17% gewijzigd door tkorrel op 09-02-2005 19:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
tkorrel schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:57:
in de codec van de dvd moet je op een manier de overlay aan te zien passen , ik had hetzelfde probleem met div-x. Dan verscheen de film ook maar op 1 scherm.

waar je dit aan kunt passen is per codering natuurlijk anders ...
Zou je hier een voorbeeld van kunnen geven ?

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-07 18:06

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

heb hier t vreemde geval dat een video afgespeeld met PowerDVD wel op 2 schermen wordt weergeven (1 via tv-out en eentje via de D-sub), maar zodra ik een video open in WIndows Media Player (10) laat hij alleen op het primaire scherm de video zien, op het gekloonde beeld blijft het scherm zwart (en het maakt niet uit of ik nou kies voor een avi of een dvd!). Het enige wat ik heb ingeschakeld is de kloon-optie in de Omega drivers...

het zou zowel aan de drivers als aan software kunnen liggen trouwens: ik heb een 9600 Pro en de Omega 2.6.05.a drivers. Welke (Catalyst) drivers heb jij eigenlijk?

[ Voor 17% gewijzigd door SleutelMan op 09-02-2005 21:52 ]

Logius | Somda | Twitter

Verwijderd

Topicstarter
SleutelMan schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:50:
heb hier t vreemde geval dat een video afgespeeld met PowerDVD wel op 2 schermen wordt weergeven (1 via tv-out en eentje via de D-sub), maar zodra ik een video open in WIndows Media Player (10) laat hij alleen op het primaire scherm de video zien, op het gekloonde beeld blijft het scherm zwart (en het maakt niet uit of ik nou kies voor een avi of een dvd!). Het enige wat ik heb ingeschakeld is de kloon-optie in de Omega drivers...

het zou zowel aan de drivers als aan software kunnen liggen trouwens: ik heb een 9600 Pro en de Omega 2.6.05.a drivers. Welke (Catalyst) drivers heb jij eigenlijk?
De computer is niet binnen handbereik, dus is het niet mogelijk de drivers op te zoeken.
Ik heb inmiddels wel de nieuwste drivers via ati.com gedownload.
Deze zal ik eerst testen samen met powerdvd.

Bedankt voor de tips hier kan ik wel wat mee.
Pagina: 1