TV Home Digitaal extra

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Puma
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-01-2024
Ik wil me binnenkort abonneren op tv home

Op de site staan drie digitale ontvangers
- Samsung DCB-9401R digitale ontvanger
- Nokia Mediamaster 119C digitale ontvanger
- Panasonic TU-DC40RD digitale ontvanger

Welke is de beste keus ?
Alleen kosten die dingen nu EUR 149,00 :(
... is er binnenkort geen actie bij tv home??

Verwijderd

http://www.tvhome.nl/nieuws/bericht-21.html

je kan meedoen aan de lcd tv actie bij TVhome, krijg je een samasung decoder gratis etcetc
maar of dat je bedoeling is, denk van niet ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 18:50 ]

• Orion666
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 13:26
Niemand inmiddels ervaring met deze receivers?
Ik wil ook overstappen, zeker nu we ineens een italiaanse zender hebben ipv RTL Television :?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb zelf de Nokia, bevalt me heel goed, enige nadeel wat ik kan bedenken is dat hij vrij klein is (en licht, dus hij blijft niet zo goed recht staan met een dikke scart kabel achterin) en dat er geen display ofzo op zit, dus je kunt niet zien welke zender je hebt geselecteerd. Nu zul je zeggen "dat doet je TV toch ook niet?" maar hij ontvangt ook radio en ik heb geen zin om steeds de TV aan te zetten om een radio station te zoeken 8)7

Hij is wel super makkelijk te bedienen, alles in het Nederlands, met duidelijke plaatjes en uitleg wat alles doet.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Nou staat er op de site van TV Home dat de Panasonic erg snel zapt,
is dit niet zo bij de Nokia (is deze langzaam)?
Ik vind namelijk het design van de Nokia en de afstandsbediening veel mooier dan de Panasonic, en voor maar 10 euro verschil...
Weet iemand of er meer verschillen tussen de ontvangers zitten?

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Verwijderd

Ik heb de panasonic en samsung naast elkaar gezet. Moet zeggen dat de panasonic toch een net wat strakker en gedetailleerder plaatje geeft en die zapt inderdaad net iets sneller. Verder voelt de bediening bij beide vrij eenvoudig aan. Met de nokia heb ik geen ervaring verder.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:09

Vos

AFCA

Heeft de Panasonic niet een extra scart aansluiting? Heb er toevallig vandaag nog één bedient, zag er erg goed uit en werkte snel. AB oogt beetje cheap maar daar gaat het niet om.
Ik zal morgen eens op mijn werk vragen welke de voorkeur heeft en waarom. (werk bij electronica zaak)

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38
De Panasonic heeft maar 1 scart de Samsung heeft er 2. De Panasonic levert het mooiste beeld van de drie en is het meest betrouwbaar. Dat zijn 2 dingen die het belangerijkst zijn. De bediening en mogelijkheden komen daar achteraan. Vooral op het gebied van de mogelijkheden laat de Panasonic een paar steken vallen.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De Nokia zapt ook wel snel, in ieder geval snel genoeg voor mij. Ik heb alleen met de andere 2 geen ervaring, misschien is de Panasonic nog wel sneller :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

heb van middag de nokia 119c gekocht aangesloten alles werkte perfect totdat ik de decoder uitzette om dat ik even weg ging.
kom ik weer en wil de decoder aanzetten doet niks het meer .
ik heb van alles geprobeerd , resetten, spanning er af niets hielp toen de helpdesk maar gebeld na 7min wachten wordt ik eindelijk tewoord gestaan.
maar dit hielp ook niks hebben meer mensen dit probleem zo ja weet iemand een oplossing

Verwijderd

nokia 119c wil niet meer aan na standby

voor iedereen die dit probleem heeft
het is een software fout in de decoder je kunt de decoder gewoon omruilen voor een nieuwe bij je leverancier.
ben net bij mijn leverancier geweest en die had er nog 7 liggen met het zelfde probleem.

Verwijderd

Ik heb een probleem en de situatie is zo;
we hebben een digitale ontvanger van Panasonic (TU-DC40RD) en die hebben we een tijd
lang gebruikt in de woonkamer voor de televisie. Na een tijd hadden we hem daar niet meer nodig en nu wilde ik de digitale ontvanger gebruiken voor op een andere tv op de zolder, ik heb alles goed aangesloten maar ik krijg geen installatiemenu zoals vermeld staat in het boekje? Ik krijg alleen zwart beeld en in het begin de foutcode E48 en later E52..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het oplossen van het probleem zodat ik digitale tv kan bekijken. Alvast dank!
Pagina: 1