Ik ben mijn pc langzaam aan het upgraden en het eerste wat aan vervanging toe was is mijn videokaart.... nouja een leadtek 6600gt gekocht en geinstaleerd.... ik haalde tegen de 7000 aan met 3dmark2k3, dus tot dusver alles goed.... Maar toen wou ik hem in de praktijk te gaan uittesten en toen bleek hij veel langzamer te zijn dan mijn oude geforce3 ti 500. minder fps en dus meer moeite het het verwerken van de beelden. (wel met de zelfde instellingen)
wat het kan zijn: ten eerste zou het de voeding kunnen zijn (250 wat A-merk) maar ik krijg geen spontane reboots of brandlucht of freezes
En wat het nog meer zou kunnen zijn zou het systeem zelf wat te langzaam is maar dan lijkt het me sterk dat mijn prestaties afnemen.
systeem:
intel 850 mobo (4x apg)
512 RD-ram (geen dual channel)
2.0 ghz p4 nordwood (512 kb l1)
leadtek 6600 gt
en dat alles als dell verpakking en met een 250 watt dell voeding
helaas kan ik niet de waarden meten van de voeding omdat dat niet ondersteund word....
rara waar aan ligt het?
wat het kan zijn: ten eerste zou het de voeding kunnen zijn (250 wat A-merk) maar ik krijg geen spontane reboots of brandlucht of freezes
En wat het nog meer zou kunnen zijn zou het systeem zelf wat te langzaam is maar dan lijkt het me sterk dat mijn prestaties afnemen.
systeem:
intel 850 mobo (4x apg)
512 RD-ram (geen dual channel)
2.0 ghz p4 nordwood (512 kb l1)
leadtek 6600 gt
en dat alles als dell verpakking en met een 250 watt dell voeding
helaas kan ik niet de waarden meten van de voeding omdat dat niet ondersteund word....
rara waar aan ligt het?