Toon posts:

PC in soort Standby Mode?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Paar dagen geleden sloot ik mijn pc normaal af.
Nu als ik hem aanzet start hij niet op, blijft het harde schijf lampje branden en 1 dvd-rom lampje. De voeding draait gewoon en de processor ook.
Ik heb stroom eraf gehad, maar het wil niet helpen
Suggesties?

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-07 08:20
Je kunt proberen om windows opnieuw te installeren. Of kom je niet eens voorbij de POST?

Verwijderd

Crash and troubleshooting faq al doorgenomen? Foute BIOS flash gedaan? Kast kortgesloten? Vastzittende resetknop? (haal knopjes even los van moederbord en sluit atxpwr even kort met een schroevendraaier). Stukke videokaart/mobo/mem/proc? Testen Testen Testen!

ps:

wat voor systeem?

Verwijderd

Topicstarter
kan zelfs geen windows instaleren.
Geen Biosflash gedaan.
Asus P4800 moederbord 3 maanden oud.
Intel P4 2,4 GHZ 3 maanden oud.
Heb kabeltjes los gehad, maakt geen verschil.

Verwijderd

Andere videokaart? Stappen uit de FAQ gevolgd?

Heb je al een CMOS reset gedaan? (read the manual)

Verwijderd

Topicstarter
Andere videokaart geprobeerd.
CMOS Reset gedaan, doet niets.

Dan maar terug gaan waar ik hem gekocht hebt.

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 15:00
Hmz, knipperen de lampjes van je cd-rom drive en je HDD toevallig heel snel ipv constant? Hier hetzelfde gehad, het leek of de lampjes contant branden maar ze knipperden heel snel. Voeding vervangen aangezien deze ook een vreemd piepend geluid maakte en het werkte weer :)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Haal je voedingsstekker er eens 20 sec. uit, en doe het er dan weer in?
Doet hij het nog niet?
Haal het geheugen er eens uit en doe het er weer in. Stevig aandrukken.

[ Voor 41% gewijzigd door Mastermind op 10-02-2005 14:02 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Het lijkt dat je daar misschien te snel doorheen geklikt bent, want deze topic voldoet er niet (geheel) aan.

Zo staat er dat je voor te posten de policy in een subforum moet lezen. Hier is dat: PMG Beleid

En in dat beleid staat wat er allemaal in je startpost moet staan (volle specs en instellingen) en bovendien dat je voor te posten zelf op zoek moet gaan. Om je daarbij te helpen staat er een link naar een hangen en opstarten troubleshooter. Die hoor je te gebruiken voor je een topic opent. Begin daar maar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.