Toon posts:

[Wanadoo] Fair Use Policy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb nu een internet-radiostation dat 24/7 aanstaat en gemiddeld 128kbps upload. Dit genereert wel enige dataverkeer denk ik. Dus nu mijn vraagjes:
- Wat is ongeveer de toegestane max. dataverkeer bij Wanadoo?
- Geldt voor upload uberhaupt wel hetzelfde reglement als voor download? Aangezien ik overal "downloaden" lees.
Op de site van Wanadoo zelf heb ik al gekeken maar ik kon echt niks duidelijks zien (k*tsite, lekker overstappen op XS4ALL).

• _mman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-05-2025
ik heb nooit iets gehoord van Wanadoo. heb zelf een basic abo en download gemiddeld meer dan 100 gb per maand (usenetserver, voornamelijk dvd's). dus zo k*t is wanadoo nog niet...

• Surkow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:44

Surkow

$ยตr|{0w

MMAN schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:54:
ik heb nooit iets gehoord van Wanadoo. heb zelf een basic abo en download gemiddeld meer dan 100 gb per maand (usenetserver, voornamelijk dvd's). dus zo k*t is wanadoo nog niet...
Dat klopt. Ik heb zelf ook een Wanadoo Basic aansluiting. Wanadoo is niet voor niets zo duur......

[ Voor 10% gewijzigd door Surkow op 09-02-2005 20:57 ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Albert Einstein

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bij non-stop gebruik van 128kbps verbruik je per maand 40GB. Ze geven aan geen datalimiet te hebben. Zelfs al zou het een FUP zijn zou 40GB voor een basic abbo (ik weet niet wat je hebt :P) geen probleem mogen zijn.

๐ŸŒž๐Ÿƒ

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

donwlaod soms in een maand heel wat gigs, maar nog nooit gezeur gehad met wanadoo. Pluim voor wanadoo. Kan je bij chelleo niet zegegn. Vrienden en familie klagen steen en been over chello en de datalimieten.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Wat een fijne reacties. :p Ik heb ook een basic abbonement, en na wat research kom ik echter op een "datalimiet" van 2 GB (!) per maand. Als ik zoals DataBeest de 40 GB zou bereiken zou dat volgens jullie geen probleem zijn?

• _mman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-05-2025
Surkow schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:55:
[...]

Dat klopt. Ik heb zelf ook een Wanadoo Basic aansluiting. Wanadoo is niet voor niets zo duur......
voor een kpn adsl aanbieder is wanadoo inderdaad niet duur. 52 euro voor mijn basic abo, bij xs4all kost dit 59 euro.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-02 09:23
ik zit met premium abbo... op gemiddeld 100 tot 150 gig per maand.. en heb ze nog nooit gehoord terwijl ze in het begin toch echt zaten met 4 gig data-limiet dat ik me kon herinneren.. maar dat is nu allang niet meer zo :p

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Pagina: 1