Hallo medetweakers, ik heb een probleem waar ik helaas niet zelf kan uitkomen.
Ik heb al gezocht op het forum maar kan helaas geen antwoord vinden.
Ik was gewoon mijn videokaart drivers aan het updaten en moest mijn pc opnieuw opstarten.
Alleen toen kreeg ik de melding dat er geen toetsenbord was aangesloten.
Hiervoor had ik geen problemen met toetsenbord. Na wat hebben getest met andere toetsenborden en pc's was ik tot de conclusie gekomen dat de ps/2 poort het niet meer deed.
Ik weet niet of het toeval is dat het gebeurd is na het updaten van de drivers.
Nu heb ik verschillende ps/2 naar usb converters geprobeerd en gemerkt dat geen van de toetsenborden die ik heb zo een converter ondersteunen. Ik krijg namelijk alnog dezelfde melding en in XP krig ik de melding dat de usb converter een storing heeft veroorzaakt en dus niet werkt.
Nou is mijn vraag, zou het kunnen dat op een of andere manier kunnen dat in de bios de ps/2 poort is uitgeschakeld. Of dat er een andere manier is om mijn ps/2 toetsenbord alsnog aan te sluiten.
Ik wil namelijk een nieuw usb toetsenbord pas als laatste oplossing gebruiken.
Mijn pc bestaat uit het volgende:
Athlon64 2800+ @ 2ghz
Asus K8N Moederbord
512 mb geheugen
Radeon 9600 pro
Windows XP Pro sp2
en mijn toetsenbord is een Logitech Internet Pro keyboard.
Alvast bedankt voor de hulp.
(Ik wist niet waar ik het best de topic kon neerzetten, dus als hij verkeerd staat, mijn excuses)
Ik heb al gezocht op het forum maar kan helaas geen antwoord vinden.
Ik was gewoon mijn videokaart drivers aan het updaten en moest mijn pc opnieuw opstarten.
Alleen toen kreeg ik de melding dat er geen toetsenbord was aangesloten.
Hiervoor had ik geen problemen met toetsenbord. Na wat hebben getest met andere toetsenborden en pc's was ik tot de conclusie gekomen dat de ps/2 poort het niet meer deed.
Ik weet niet of het toeval is dat het gebeurd is na het updaten van de drivers.
Nu heb ik verschillende ps/2 naar usb converters geprobeerd en gemerkt dat geen van de toetsenborden die ik heb zo een converter ondersteunen. Ik krijg namelijk alnog dezelfde melding en in XP krig ik de melding dat de usb converter een storing heeft veroorzaakt en dus niet werkt.
Nou is mijn vraag, zou het kunnen dat op een of andere manier kunnen dat in de bios de ps/2 poort is uitgeschakeld. Of dat er een andere manier is om mijn ps/2 toetsenbord alsnog aan te sluiten.
Ik wil namelijk een nieuw usb toetsenbord pas als laatste oplossing gebruiken.
Mijn pc bestaat uit het volgende:
Athlon64 2800+ @ 2ghz
Asus K8N Moederbord
512 mb geheugen
Radeon 9600 pro
Windows XP Pro sp2
en mijn toetsenbord is een Logitech Internet Pro keyboard.
Alvast bedankt voor de hulp.
(Ik wist niet waar ik het best de topic kon neerzetten, dus als hij verkeerd staat, mijn excuses)