Ik heb een legale TTM op een Nokia6600 en alles werkt goed. Mijn vrouw heeft een TomTomGo met alle Europa kaarten. Nu heb ik alles geprobeerd om die europa kaarten op de 6600 werkend te krijgen maar het lukt niet. Ik zet de bestanden over met PCSuite via een BT verbinding. Omdat ik nog niet genoeg ruimte op de kaart heb, heb ik alleen Zwitserland naast de benelux erop gezet , die past nog net. Nu heb ik dus de Benelux kaarten in de directory "Benelux - F map" en de Swiss kaart in de directory "Swiss Navigator Map" Maat TTM blijft gewoon met Benelux opstarten en negeert de Swiss map.
Bij verder experimenteren vallen een paar vreemde zaken op:
1. in de MMC directory 2577 bevindt zich "autorun.exe" als ik deze delete, blijft TTM gewoon werken. Wat voor funktie heeft dit programma dan?
2. als ik de directory namen omwissel dus de Benelux F map bevat de Swiss kaart en de Benelux map bevat de Swiss kaart, dan blijft TTM gewoon opstarten met de Benelux kaart.
Het lijkt wel of autorun en ook de directory benamingen geen invloed hebben. Raar is dat.
Heeft iemand ervaringen hiermee en wat tips?
Groeten
Bij verder experimenteren vallen een paar vreemde zaken op:
1. in de MMC directory 2577 bevindt zich "autorun.exe" als ik deze delete, blijft TTM gewoon werken. Wat voor funktie heeft dit programma dan?
2. als ik de directory namen omwissel dus de Benelux F map bevat de Swiss kaart en de Benelux map bevat de Swiss kaart, dan blijft TTM gewoon opstarten met de Benelux kaart.
Het lijkt wel of autorun en ook de directory benamingen geen invloed hebben. Raar is dat.
Heeft iemand ervaringen hiermee en wat tips?
Groeten
Guys