Toon posts:

[XP] Usb wlan adapter is een onbekend aparaat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem: ik heb een WLAN adapter die in mijn huidige systeem niet herkend wordt. De adapter zelf is nog in orde, hij doet het gewoon als ik hem in een andere pc steek.
Maar het meest rare is nog, het is me een tijdje geleden gelukt om hem te installeren, nadat ik bij de USB controllers de energie beheer had aangepast.
Anyway, hij deed het gewoon, en ik heb er zelfs die ochtend nog ff mee ge-internet, maar toen ik 's middags terug kwam, en mn pc weer starte was het in eens weer een onbekend aparaat :? :( terwijl er niks met mijn pc gebeurdt is. (was in ungeupdate XP)
Ik heb al van alles geprobeerd, SP2 erop gezet, complete reinstall, mobo drivers, verschillende USB poorten.

Mijn specs zijn:
Windows XP (niet geupdate)
AMD 3500
MSI K8N neo 2 pl

iemand enig idee?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ook de drivers voor de wlan adapter zelf al eens geinstalleerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
nee, want hij ziet hem als een onbekend aparaat, en geeft aan dat de drivers niet geschikt zijn. hij pakt m gewoon niet, ik m een keer compleet kunnen installeren, maar toen ik later weer mn pc starte was het weer een onbekend aparaat. :(
Was het maar zo simpel ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 19:32 ]

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 20:12

tweakerbee

dus..?

Soortgelijk probleem gehad. Niet helemaal hetzelfde. Is het toevallig zo'n Sweex ellende ding?

Terug naar de winkel, nieuwe halen. Straks doet ie namelijk nooit meer iets :) In mijn geval weigerde hij wel af en toe op alle systemen.
Wellicht is ie niet USB2.0 compatible? Kan het ook zijn dat je USB controller van je systeem niet helemaal lekker is?

[ Voor 43% gewijzigd door tweakerbee op 10-02-2005 03:02 . Reden: niet helemaal ]

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou kunnen, maar lijkt mij sterk dat die usb controller niet lekker aangezien mn mobo 2 maanden oud is, en alle mijn joystick en muis het wel gewoon doen.
Maar het zou best wel is iets met de mobo te maken kunnen hebben, want ik haalde laatst mn pc los. En toen ik hem weer aansloot herkende hij mijn andere (tijdelijke) WLAN adapter eerst ook niet, tot dat ik die 3x van poort had gewisseld :?
Miss dat ik maar is ff me bios reset, kijken of dat nog wat uithaald.