Logitech PS/2 Optical muis doet niet bij opstarten???

Pagina: 1
Acties:

• Xenium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik zit met een probleem. Ik heb laatst een optical muis gekocht die op PS2 aan de computer zit gesloten. Als ik deze in de computer stop en vervolgens mijn computer aanzet doet hij het niet. Maar als ik me computer opstart met mijn oude ball-muis en na het starten de optical muis erin stop doet hij het weer wel???

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Want ik heb geloof ik al 100 muis-probleem topics doorgelezen maar kon niets vinden wat hier op leek :? !

BVD.

• Xenium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
Iemand?

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Punt 1: pas na 24 uur topic kicken (ben ik ook op de harde manier achter gekomen ;) )

Punt 2: Hoe oud is je computer, wat draai je, wat zijn de specs? Zoals het nu lijkt is het een biosprobleem en moet je je bios induiken om te zorgen dat er het één en ander van off naar on gezet wordt...

Zoek anders ff op het merk van je bios en optical muis met google :)

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Alles duidt er idd op, wat kr3kr ook zegt, dat het een bios probleem is, sommige bioschips van ouder fabrikaat hebben een optie waarbij je usb apparaten van een bepaalde orde kunt laten weigeren, dus zeg: de categorie die in de id_data weergeeft dat het gaat om een muis of om een printer...etc... als je weet wat voor bios je hebt kun je met die informatie verder om zelf je probeem op te lossen

• Ganzz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10-2021
offtopic:
[quote]Kr3Kr schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:46:
Punt 1: pas na 24 uur topic kicken (ben ik ook op de harde manier achter gekomen ;) )
[/quote]

Hij kickte pas na 3 dagen, 2uur en 5 minuten

Driver probleem misschien, door dat eerst de andere muis erin sit word iets geladen wat bij de andere muis niet gebeurd.

[www.ganzz.nl]