Bij toeval kwam ik deze site tegen: http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=frontpage
Het lijkt wel een clone van tweakers...
Het lijkt wel een clone van tweakers...
[ Voor 26% gewijzigd door Yoeri op 09-02-2005 17:39 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Ik zou niet zo drastisch te werk gaan, maar bijvoorbeeld een (prominente) link laten opnemen naar tweakers.net ofzo, zonder dat dit betekent dat hiermee wordt afgezien van eventuele andere stappen.n00bs schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:52:
dus als ik tweakers was zou ik die site uit de lucht laten halen.
[ Voor 19% gewijzigd door T.T. op 09-02-2005 17:56 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Wat noem jij "origineel qua stijl"? Een 3-kolom-layout met bovenaan een menu + popups? Er zijn waarschijnlijk een paar miljoen sites die zo eruit zien... En links en rechts kun je mooi trackers kwijtn00bs schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:52:
je kan hier volgens de NL wetgeving wel degelijk wat aan doen! tweakers was qua style origineel. Dit is nu gewoon gecopied je mag geen gelijkenis maken... dus als ik tweakers was zou ik die site uit de lucht laten halen.
[ Voor 18% gewijzigd door Exterazzo op 09-02-2005 18:05 ]
Helemaal niet, want er is gewoon niets tegen te doen. Er is niets gekopieerd, er worden geen handelsmerken misbruikt en een zaak op basis van "look and feel" is ook zeer twijfelachtig gezien het feit dat Tweakers.net a) zelf niet bepaald origineel (meer) is en b) geen concurrent van die site is. Het heeft dus weinig zin om überhaupt te overwegen om er 'wat aan te doen'De vraag is: Wil men er tijd en geld in investeren om er wat aan te doen?
[ Voor 3% gewijzigd door Wouter Tinus op 09-02-2005 18:07 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Pak het wetboek erbij en zoek originaliteit op bij ICTOsiris schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:01:
[...]
Wat noem jij "origineel qua stijl"? Een 3-kolom-layout met bovenaan een menu + popups? Er zijn waarschijnlijk een paar miljoen sites die zo eruit zien... En links en rechts kun je mooi trackers kwijtIk zie het niet echt...
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq