zwaar groot opstart probleem

Pagina: 1
Acties:

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
nahjah opstart probleem... als ie dat es wilde doen...

oftewel, ik ben lekker aant PCen, en hop hij slaat vast. moet kunnen, is tenslotte windows >:), dus ik druk op reset
en geen beeld!
dus hele geval uit... ff wachten... weer aan, en alles spint op (4 hdd's, 6 blowers :)) maar hij wil nog geeneenz de videokaart info laten zien (die 2 regels die je krijgt te zien voordat je je bios info geeft, waar je memory getelt word)

oftewel, monitor blijft fijn in de standby stand staan, en de pc wil echt nix meer doen... k hoor um ook niet doorstarten naar windows ofzow, dus het ligt niet aan de monitor

dit alles is gebeurt sins dat ik vanmiddag winME erop heb gezet (misschien is dit dan wel het verkeerde forum, maar aangezien die nu nix met software doet als die niet start, post ik maar hier :))

hier is wat pc info:
P2 400@420
fsb = 105 MHz
mp = 4
128MB 100MHz ram
viper550 (TNT1 chipset, 16mb ram)
sblive value
2940 UW
tv-kaart
100mbit realtek netwerkkaart
ISA 33k6 modem

k heb er al aan gedacht dat het geheugen het zou kunnen zijn, maar k heb eerst tijden op win98 gedraajt zonder problemen met exact dezelfde config, dus k zou het heel voag vinden als nu ineens na de install van winME een hardware onderdeel kapot is gegaan

PS Dit typ ik op een laptop celly 500

[edit]
na enige tijd wachten wil de zooi wel weer opstarten
temp probleempje?? (vin k ook al vreemd, omdat ie het zolang goed heeft gedaan, eerst halve maand 24/7 met kast open, cpu 49graden, nu al halve maand kast dicht, cpu 43 graden)
(cpu = altijd stressed door een koe die ik draaj :))

Verwijderd

Probeer anders eens om je bios te resetten met jumper of houd INS ingedrukt tijdens het starten van je pc dan ging die bij mij wel verder.