Op het moment dat ik een TcpListener start, komt F-Secure Client Security aanzetten om te vragen of het programma verbinding mag maken. Als naam voor het programma heeft F-Secure " ". Een spatie dus. Als je voor het eerst IE opstart en F-Secure Client Security pakt hem, krijg je het IE icoontje met "Internet Explorer". Het icoontje pakt ie bij mij ook wel, maar het gaat me om de naam van het programma. Omdat ie deze niet detecteert, heeft het geen zin om "Do not show this dialog for this program again" aan te vinken. De volgende keer dat de TcpListener start, springt F-Secure er weer tussen.
Ik heb ge-googled en ge-gotled maar niets gevonden. Zelf nog even met de QuickWatch gekeken naar de TcpListener en [Assembly]. En nog even gekeken naar Application. Valt niet veel aan te passen.
Ik neem aan dat dit niet alleen met F-Secure gebeurt. Niemand dit probleem ooit gehad?
Ik heb ge-googled en ge-gotled maar niets gevonden. Zelf nog even met de QuickWatch gekeken naar de TcpListener en [Assembly]. En nog even gekeken naar Application. Valt niet veel aan te passen.
Ik neem aan dat dit niet alleen met F-Secure gebeurt. Niemand dit probleem ooit gehad?
Wat een onzin..