[.NET] TcpListener & F-Secure Firewall

Pagina: 1
Acties:

• dixon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-01 21:15
Op het moment dat ik een TcpListener start, komt F-Secure Client Security aanzetten om te vragen of het programma verbinding mag maken. Als naam voor het programma heeft F-Secure " ". Een spatie dus. Als je voor het eerst IE opstart en F-Secure Client Security pakt hem, krijg je het IE icoontje met "Internet Explorer". Het icoontje pakt ie bij mij ook wel, maar het gaat me om de naam van het programma. Omdat ie deze niet detecteert, heeft het geen zin om "Do not show this dialog for this program again" aan te vinken. De volgende keer dat de TcpListener start, springt F-Secure er weer tussen.

Ik heb ge-googled en ge-gotled maar niets gevonden. Zelf nog even met de QuickWatch gekeken naar de TcpListener en [Assembly]. En nog even gekeken naar Application. Valt niet veel aan te passen.

Ik neem aan dat dit niet alleen met F-Secure gebeurt. Niemand dit probleem ooit gehad?

Wat een onzin..

Verwijderd

Zul je toch blijven houden zodra je nieuwe versie van je prog compiled. Als het een goede firewall is tenminste.

Wat voor app is het? service of windows forms?

• dixon
Forms.
Ja, als ik een nieuwe versie compileer. Maar als ik dat niet doe, dan onthoudt ie hem ook niet, omdat F-Secure een spatie ziet voor de naam. Waarom weet ik niet. Misschien detecteert ie helemaal niets kwa naam en zet ie zelf een spatie neer.

[ Voor 1% gewijzigd door dixon op 09-02-2005 16:29 . Reden: typo ]

Wat een onzin..

• dixon
Het gaat overigens om een multi-user ftp server. Dmv OOP draait het toch nog stabiel en snel.

Ik probeer een ftp server te maken die snel en makkelijk te configureren is om meteen te kunnen gebruiken, en het moet bij een executable blijven. Settings worden in het register opgeslagen (ach ja wat wil je).

Het probleem zit het hem dus niet in het compileren. Als ik gewoon de exe run, F-Secure komt naar voren met programma " " wil een connectie maken. Ik zeg Allow en voor altijd. Programma werkt goed. Programma uit. Run exe opnieuw, zelfde melding. F-Secure onthoudt geen spaties als geldige programma's, denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door dixon op 09-02-2005 16:39 . Reden: altijd toch die typo's :) ]

Wat een onzin..

Verwijderd

dixon schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:39:
Het gaat overigens om een multi-user ftp server. Dmv OOP draait het toch nog stabiel en snel.

Ik probeer een ftp server te maken die snel en makkelijk te configureren is om meteen te kunnen gebruiken, en het moet bij een executable blijven. Settings worden in het register opgeslagen (ach ja wat wil je).

Het probleem zit het hem dus niet in het compileren. Als ik gewoon de exe run, F-Secure komt naar voren met programma " " wil een connectie maken. Ik zeg Allow en voor altijd. Programma werkt goed. Programma uit. Run exe opnieuw, zelfde melding. F-Secure onthoudt geen spaties als geldige programma's, denk ik.
jammer van register... .net kan registerlooze programma's uitpoepen..

bij project properties? assenblyinfo.cs/vb alles ingevult? windowsform van je applicatie heeft ook een naam?

• dixon
jammer van register... .net kan registerlooze programma's uitpoepen..
Ik weet het :) Misschien als mensen hem willen hebben. Hij is in principe voor mezelf, en dan is het register genoeg.

assenblyinfo.cs/vb alles ingevult? <- Taal VB. Ik schaam me kapot, dat was ik vergeten.

Thnx :)

Wat een onzin..

Pagina: 1