I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
De oficiele benaming is alsnog gewoon trunking, hoe een merk het noemt is dan niet zo heel van pas. Maar goed heb je al eens in de manuals gekeken van beide apparaten 
Ik weet dat m'n Cisco's dit ondersteunen. Vooral de duurdere merken ondersteunen deze feature goed.
Ik weet dat m'n Cisco's dit ondersteunen. Vooral de duurdere merken ondersteunen deze feature goed.
[ Voor 24% gewijzigd door chromeeh op 09-02-2005 16:20 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
I know. Ik heb in de manual gekeken, maar daar staan enkel de commando's die de Switch allemaal ondersteunt. En daar staan dus een zwik commando's:chromeeh schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:19:
De oficiele benaming is alsnog gewoon trunking, hoe een merk het noemt is dan niet zo heel van pas. Maar goed heb je al eens in de manuals gekeken van beide apparaten
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| config lag create config lag addport config lag deleteport config lag adminmode config lag linktrap config lag name config lag deletelag config lag stpmode |
Verder staat er ergens een kort voorbeeld, waar staat hoe je vanaf zo'n switch een LAG opzet. Maar niets over de theorie, of hoe je de ander dan in moet stellen.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy