Al weken lang kom ik niet fatsoenlijk meer op hotmail. Als ik via msn op "mail berichten" klik, laadt ie gewoon superlang en er komt ook Msn Hotmail Inbox te staan, maar hij komt nooit in mn inbox.. meestal komt ie er 1 x doorheen als ik 30 schermen open of zo. Ik kan wel op www.hotmail.com komen, maar na inloggen kom ik gewoon niet in mn mailbox terecht. Wat is dit nou in vredesnaam? Ik word er nogal moe van.. kheb ook al meerdere DNS servers geprobeerd, maar dat hielp naderhand toch niks..
Maakt geen verschil. Ook cookies clearen niet.
Probeer ook eens je PC te scannen op spyware (gebruik hiervoor Spybot S&D www.spybotsd.info en Lavasoft AdAware www.lavasoft.de
In je titel vermeld je chello, maar je gaat er verder in je topicstart niet op in.
Heb je dergelijke problemen met andere pagina's
Zo nee is de hoofdschuldige gewoon Hotmail's servers.
Zo ja, dan hangt het af van welke andere pagina's. Als alle pagina's met login moeite hebben, dan heeft het niets met je ISP te maken en ligt het gewoon vierkant op je PC. Als de andere pagina's specifiek in dezelfde IP-range liggen als de Hotmail servers, maar niet op dezelfde server, dan en enkel dan is het mogelijk een ISP probleem
Maar geef gewoon eens wat uitgebreidere info van je setup, het kan zo simpel zijn als een router die gereset moet worden
Overigens lag gisteravond MSN er een tijd uit, dus bij MS gaat ook af en toe iets fout hoor...
Heb je dergelijke problemen met andere pagina's
Zo nee is de hoofdschuldige gewoon Hotmail's servers.
Zo ja, dan hangt het af van welke andere pagina's. Als alle pagina's met login moeite hebben, dan heeft het niets met je ISP te maken en ligt het gewoon vierkant op je PC. Als de andere pagina's specifiek in dezelfde IP-range liggen als de Hotmail servers, maar niet op dezelfde server, dan en enkel dan is het mogelijk een ISP probleem
Maar geef gewoon eens wat uitgebreidere info van je setup, het kan zo simpel zijn als een router die gereset moet worden
Overigens lag gisteravond MSN er een tijd uit, dus bij MS gaat ook af en toe iets fout hoor...
Oslik blyat! Oslik!
Ik heb met geen enkele site een probleem, behalve dus met hotmail inloggen. Heel soms komt ie erdoorheen, maar 95% van de keren blijft ie laden en komt ie er dus niet in. Ik heb nu ook adaware en spybot gedownload. Paar dingetjes gedelete, maar het probleem blijft hetzelfde.
Ik snap ook niet dat ik wel op hotmail.com kan komen, maar vervolgens niet in mn mailbox.
Ik gebruik verder onboard NIC van mn A7N8X-X mobo.. een thomson chello modem en een sitecom router.. alle 2 regelmatig gereset, maar dat helpt niks.
Apart is ook dat ik op m'n moeder's PC die op hetzelfde netwerk zit, wel gewoon op hotmail kom. Dit terwijl we dezelfde instellingen hebben (DNS etc).
Ik snap ook niet dat ik wel op hotmail.com kan komen, maar vervolgens niet in mn mailbox.
Ik gebruik verder onboard NIC van mn A7N8X-X mobo.. een thomson chello modem en een sitecom router.. alle 2 regelmatig gereset, maar dat helpt niks.
Apart is ook dat ik op m'n moeder's PC die op hetzelfde netwerk zit, wel gewoon op hotmail kom. Dit terwijl we dezelfde instellingen hebben (DNS etc).
[ Voor 32% gewijzigd door RedruM op 09-02-2005 17:06 ]
Kortom: Het ligt toch aan je windows / software install.RedruM schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:02:
Titel edit, en een move naar Software Algemeen
Pagina: 1