Toon posts:

slechte behuizing?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb pas een nieuwe behuizing gekocht, wel een goedkope en merkloze.
Alleen heb ik er opeens een raar probleem mee. Mijn moederbord maakt soms geluid. Een soort sissend geluid, maar zodra ik mijn hand op de behuizing leg en dan druk uitoefen, gaat het geluid weg. :?
En wanneer ik mijn hand weghaal, gaat het geluid weer door.
Het geluid is niet constant, maar soms. Het is weg te werken door mijn hand op de behuizing te leggen en te drukken. Zou het aan mijn moederbord of behuizing liggen? En als het aan mijn behuizing ligt, hoe zou het dan komen? :?

Verwijderd

Ik had eerst ook een cheap ass bigtower, die zat bovenin ook te trillen/sissen whatever. Toen iets zwaars bovenop gelegd en weg was probleem :D

Maar onlangs een nieuwe kast gekocht, want had er genoeg van.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Alles goed vastgevezen? Als je een goedkope kast hebt moet je er ook bij nemen dat het ontwerp niet zo denderend is... Je kan es kijken wat er van uitneembare onderdelen in je pc zit, en nagaan wat er juist de trillingen veroorzaakt, en dan es kijken of je het kan vastzetten.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Je case trilt niet uit zichzelf. Het design kan wel K zijn.

Trillen van HD, voeding, cpu koeler. vga koeler....

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

Met zo weinig informatie kunnen we vrijwel niets zeggen. Specs, form factors enzo, die zijn nodig om hier uitspraak over te doen. Resonantie lijkt waarschijnlijk, maar dan is het echt kast-gerelateerd en staat deze topic in PMG verkeerd :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.