Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Alles kan stuk.
Het probleem van die "reset" is opgelost, was overal in de straat een korte onderbreking, maar nu blijf ik nog met die plop.
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Niet ongebruikelijk... wel raar dat die piek niet in de trafo wordt opgevangen (afgevlakt)...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Dus gewoon ff alleen links aansluiten en daarna de ander alleen.
/edit: Moest ik de caps vervangen, zouden deze dan in orde zijn? http://www.velleman.be/common/product.Aspx?lan=1&id=247
Specs zijn beter dan hetgeen er in zit, dus lijkt me wel in orde, niet?
[ Voor 64% gewijzigd door Wirehead op 10-02-2005 10:33 ]
Verwijderd
Wellicht een defecte eindtransistor die even een korte gelijkspanning afgeeft.
De voeding is het niet anders had het andere kanaal er ook last van en het lijkt me niet dat hij twee afzonderlijke voeding heeft.
Probeer eens met een fohn de rechter eindtrap op te warmen en kijk of de plop dan eerder komt dan 10 min.
Met coldspray kan je de afzonderlijke componenten weer laten afkoelen en zo de klacht lokaliseren.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 12:29 ]
Weet ook niet hoe het komt dat hij niet meer plopt
Verder heb ik er niets aan gewijzigd.