Toon posts:

[Suze en Outlook 2002] wens bij openen folderlist uitgeklapt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het bedrijf waar ik sinds kort werk wordt gewerkt met Suze mailserver 1.0. Bij openen van Outlook wordt niet automatisch de mappenlijst/folderlist geopend weergegeven; alleen 'Outlook Vandaag'(lokaal) wordt wel standaard 'opengeklapt' weergegeven. Hoe kan ik er voor zorgen dat de instellingen van de mappenlijst (deze mailbox geopend, de andere weer dicht: naar keuze van de gebruiker) onthouden blijven, dus ook dat bijvoorbeeld de openbare mailboxen die ik aan de folderlsit heb toegevoegd bij opstarten van Outlook 2002 meteen geopend worden weergegeven?

De rest van de instellingen worden wel onthouden zo lijkt het, bijvoorbeeld als ik de folderlist niet zichtbaar heb staan en Outlook dan weer open blijft deze onzichtbaar, dus het lijkt los te staan van de optie dat alle instellingen bewaart moeten blijven in het mail profiel.

In Outlook bij Extra --> Options komt één optie een beetje in de buurt: 'opstarten in: Postvak IN', maar da's de lokale-Outlook Vandaag-Postvak IN en het probleem blijft. Op http://support.microsoft.com ook niets gevonden en hier in de Search ook niet.

Iemand een idee? Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit probleem ook gezien heb bij een ander bedrijf waar men géén gebruik maakte van de Suze mailserver; daar werd Exchange gebruikt, dus mogelijk is het geen specifiek Suze-probleem. Ik heb daar zelf toen geen beheer gedaandus weet daarom de oplossing niet.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Anyone..?