Toon posts:

[html] Innerhtml en divs/tables

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
test bestandje

zoals je kan zien in het testbestandje kan je via het bruine vlakje netjes mbv innerhtml een stukje tekst laten verschijnen en weggaan. ook kan je via het blauwe vlakje mooi de image rechtsbovenin laten veranderen. hetgeen wat ik niet voor elkaar krijg is, door over het blauwe vlakje tegaan een image in het gele vlakje te laten verschijnen met daar overheen een stukje innerhtml.

heb het geprobeerd met behulp van divs maar var.innerhtml lijkt hij niet zo goed te pakken, iemand die me hiermee kan helpen?

alvast bedankt

Verwijderd

document.getElementById("blaat") gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
kijk, geniaal, had er nog nooit van gehoord, but works like a charm

thanks

Verwijderd

Topicstarter
alleen nog het punt over hoe je een <TD's> background kan veranderen met een onmouseover, met een image werkt het sowieso niet, want daar kan geen innerhtml overheen, misschien dat je een div kan maken met een Z-index die over een plaatje heenkan, zodat je in die div nog html kan plaatsen, maar hier ben ik ook nog niet in geslaagd.

weet iemand of je uberhaupt wel de background van een <TD> kan veranderen dmv onmouseover?

Verwijderd

ja, dat kan, lees even een DOM tut door en er gaat een wereld voor je open, want het doet mij vermoeden dat je er nog helemaal geen kaas van hebt gegeten

http://www.w3schools.com/htmldom/default.asp
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.