Toon posts:

Bad Sounddriver, XP, SIS7012

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn laptop.
Het geluid werkt niet meer. Wanneer ik geluid wil afspelen op bijv. de windows mediaplayer of via winamp. Bij Winamp krijg ik de volgende melding: Bad sounddriver. Please install poper drivers..
Nu heb ik ook al dxdiag gedaan. bij geluid 3 zie ik dan deze driver staan. Maar dat ie in gebruik is door een andere beller..?
Bij het tabblad muziek staat ook sis7012 wave en wanneer ik dit test via deze poort hoor ik wel geluid..waar kan dit aan liggen?

Alvast bedankt voor de reactie!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

meer informatie is wel nuttig.

wat is het merk laptop die je hebt? Ik zou de drivers er allemaal afhalen en dan van de site van jouw laptopmerk drivers downloaden. Op de site van de meeste merken staan complete driversets en als je die installeert zou je zeggen dat het weer moet gaan werken.
zoals je misschien nog niet weet, bedanken we elkaar hier standaard op GoT en hoef je dat niet in je topic er bij te zetten. Ik zet er ook niet bij graag gedaan, omdat je dat al weet :P

[ Voor 26% gewijzigd door Hann1BaL op 09-02-2005 14:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwe driver heb ik er al opgezet via de site.
maar dit lijkt dus niet te werken. Maar kan het dan zijn dat ie door een ander programma in gebruik is?

En hoe kan ik nu het makkelijkst de drivers verwijderen?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 14:59 ]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Configuratie scherm -> systeem -> hardware -> apparaatbeheer -> besturing voor geluid video en spelletjes -> elk uit het rijtje... - > eigenschappen -> installatie ongedaan maken